Дидактична гра «Відгадай героя» Правила гри. Один з учасників гри (ведучий) виходить за двері. Усі інші «загадують» ім'я будь-якого історичного діяча. Ведучий повертається до класу й повинен відгадати, ім'я якого діяча загадали учні. Йому дозволяється ставити питання, на які можна давати відповіді «так» чи «ні». Доцільно обмежити кількість запитань (наприклад, п'ять), за якими потрібно відгадати ім'я історичного діяча. Виграє той, хто відгадає ім'я за меншу кількість питань. Дидактична гра «Віднови втрачене» Правила гри. Учитель пропонує речення, у яких не вистачає якогось терміна, прізвища, дати, назви тощо. Учні, спираючись на вивчений матеріал, відновлюють утрачене. Кожна правильна відповідь дає можливість отримати один бал. Гру можна проводити з усім класом або окремими учнями. З усім класом її доцільно проводити в письмовій формі. Приклад запитань 1) Нова доба історії України — це період, що тривав від ... до ... ст. 2) Перша згадка про українських козаків подана у «Хроніці Польщі» Мартина Бєльського під ... р. 3) Першою відомою Січчю вважають фортецю, що була зведена на ... князем ... . 4) Легке маневрене судно, яке використовували козаки у своїх морських походах, називалося ... . 5) Центром реєстрового козацтва було місто ... . 6) Перше козацьке повстання кінця XVI ст. відбулося під керівництвом ... . 7) Король ... у ... р. надав реєстровому козацтву клейноди ... . 8) Запорозька Січ поділялася на ... куренів. Дидактична гра «Снігова куля» Правила гри. Перший учасник гри називає ім'я, поняття, термін, які мають відношення до теми уроку. Наприклад, «унія». Це слово повторює наступний учасник гри і називає інше слово чи термін. Зрештою, утворюється довгий тематичний ланцюжок. Якщо учасник робить помилку або довгу паузу, він вибуває з гри. Переможцем стає учень, який побудував найдовший ланцюг. Для більш організованого проведення гри краще не залучати весь клас, а обрати кілька учнів, які викликаються до дошки. Один учень контролює правильність ланцюжків, що називаються. Гра дозволяє в захоплюючій формі запам'ятати складні для засвоєння терміни, назви, імена тощо. Дидактична гра «Продовж розповідь» (проводиться за матеріалом попереднього уроку) Правила гри. У грі учні по черзі повинні розповісти по одному реченню матеріал вивченої теми (гру можна проводити й не з усіма учнями класу). Виграє той учень, чиє речення буде останнім, у той час як інший (інші) уже нічого пригадати не може (не можуть). | |
Переглядів: 396 | |
Всього коментарів: 0 | |