Проблема: «Формування життєвих компетентностей учнів на уроках природознавства через діяльнісний підхід у навчанні.»
Основні напрямки роботи РМО вчителів природознавства:
· вивчення та аналіз основних нормативних документів у галузі освіти, навчальних програм, підручників, посібників, методичних рекомендацій, педагогічної періодичної преси;
· створення організаційних умов та надання практичної допомоги вчителям природознавства для безперервного фахового вдосконалення, підвищення професійної компетентності та створення позитивного педагогічного іміджу;
· трансформування наукових ідей у практику діяльності учителів;
· залучення педагогів до експериментальної та науково-дослідної роботи у галузі впровадження нових освітніх методик і технологій навчання та виховання;
· створення педагогічних умов соціалізації молодих фахівців;
· проведення експертного оцінювання якості та результативності навчально-виховної роботи учителів природознавства відповідно до державних освітніх та освітньо-кваліфікаційних стандартів, планів, програм;
· вивчення рівня навчальних досягнень і компетентності учнів природознавства у загальноосвітніх закладах відповідно до державних вимог та виявлення труднощів в опануванні навчальним матеріалом;
· організація заходів по роботі з талановитою учнівською молоддю;
· проведення інформаційно-просвітницької роботи шляхом створення інформаційної мережі, каталогів, картотек, банків педагогічної інформації, випуск методичного вісника тощо.
Завдання МО на 2018–2019 н. р.:
· забезпечити реалізацію вчителями змісту та вимог нового Державного стандарту повної загальної середньої освіти, нової навчальної програми з природознавства;
· вивчити психолого-педагогічні основи діяльнісного підходу до навчання та виховання, ознайомитися з педагогічним досвідом побудови навчально-виховного процесу на основі діяльнісного підходу;
· організувати обмін кращим досвідом організації навчально-виховного процесу з природознавства в межах РМО шляхом взаємовідвідування уроків та позакласних заходів, презентацій досвіду на засіданнях РМО тощо;
· продовжити роботу з обдарованими дітьми, розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької роботи.
План роботи МО на 2018 – 2019 навчальний рік
№п/п |
Тема засідання |
Термін виконання |
Виконавці |
|||
Засідання 1. Природнича освіта в 2018– 2019 навчальному році. Актуальні проблеми в організації навчально – виховного процесу в новому навчальному році |
||||||
1.
2.
3. |
Про обговорення та затвердження плану МО на 2017/ 2018 н.р. Про вивчення рекомендацій МОН України щодо організації навчання й виховання на уроках природознавства. Про формування ключових і предметних компетентностей учнів в умовах НУШ – новий підхід до звичайних форм роботи педагогів |
Серпень 2018 |
Ляшенко В.І., методиск МК Устименко І.С., керівник РМО |
|||
Робота між засіданнями. 1. Оформлення навчальних кабінетів; 2. Розробка уроків з використанням інтерактивних технологій. 3. Участь в районних та обласних екологічних конкурсах, природоохоронних та трудових акціях. 8. Вивчення педагогічного досвіду. |
||||||
Засідання 2. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках природознавства шляхом використання інтерактивних методів навчання. |
||||||
1.
2.
3.
4.
|
Про доцільність та ефективність використання інтерактивних методів навчання.
Про обмін досвідом з питання вдосконалення методів навчання.
Про розвиток експериментальних вмінь і дослідницьких навичок учнів на уроках природознавства.
Огляд виставки методичних розробок, дидактичного і роздаткового матеріалів вчителів. |
Січень 2019 |
Ляшенко В.І., методиск МК Устименко І.С., керівник РМО
Бакало Л.Г., учитель Руновщинської ЗОШ І – ІІІ ст. Устименко І.С., керівник РМО |
|||
Робота між засіданнями. 1. Вивчення перспективного педагогічного досвіду; 2. Самоосвітня робота вчителів; 3. Опрацювання статей із фахових журналів, газет, присвячених темі «Сучасний урок». |
||||||
Засідання 3. Творчий підхід до роботи з обдарованими дітьми |
||||||
1.
2.
3. |
Про роботу з обдарованими дітьми. Розвиток інтересу школярів до вивчення природничих наук.
Про роль позаурочних форм організації навчання у системі роботи з обдарованими учнями.
Різне |
Березень 2019 |
Ляшенко В.І., методиск МК Устименко І.С., керівник РМО |
|||
Робота між засіданнями. 1. Самоосвітня робота вчителів; 2. Вивчення педагогічного досвіду. |
||||||
Засідання 4. Шляхи удосконалення фахової компетенції вчителя.
|
||||||
1.
2.
3.
4.
|
Про пыдсумки роботи МО за навчальний рік.
Про роль навчального кабінету.
Про оновлення змісту і форм роботи вчителя в контексті модернізації освіти. Про творчий портрет вчителя (ознайомлення з досвідом роботи вчителя Споришевої О.І.) |
Квітень 2019 |
Ляшенко В.І., методиск МК Устименко І.С., керівник РМО
Споришева О.І., вчитель Зінківщинської ЗОШ І – ІІІ ст. |
|||
Робота між засіданнями. 1. Вивчення педагогічного досвіду; 2. Самоосвітня робота вчителів. |
||||||