Щоденні плани роботи вихователів
09.06.2016, 18:23

Щоденні плани

 

 

вихователів загону № 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Понеділок, 30 травня 2016 р.

Тема дня: Організація діяльності загону.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 10.30 - проведення інструктажу з БЖД на час літнього оздоровлення з вихованцями. оформлення місця дислокації загону. Виготовлення куточку. Робочий збір загону:

- розучування девізу та речівки;

- розподіл доручень;

- обговорення плану роботи.

10.30 – 12.00 - Вивчення комплексу вправ ранкової зарядки.

12.00 – 12.20 – заняття за інтересами, підготовка до обіду.

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 13.00 – відпочинок, прибирання місця дислокації загону.

13.00 – 14.00 – відкриття табору.

14.00 – відправлення додому.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок, 31 травня 2016 р.

Тема дня: День загону. Знайомимося ближче.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день.

9.30 – 11.00 – спортивна година, КТС «Коло друзів».

КТС на свіжому повітрі «Коло друзів», рухливі ігри.

Мета: Формування навичок групової згуртованості
Завдання: 1. Створення сприятливої атмосфери для прийняття групового рішення.
2. Визначеня способів рольової взаємодії між учасниками.
Гра для знайомства з дітьми «Снігова куля». Перша дитина називає своє ім’я, потім друга дитина повторює ім’я першої дитини та називає своє ім’я. Третій учасник називає імена попередніх двох та додає своє і т.д. Остання дитина повинна назвати всіх. Якщо когось не запам’ятали – можна повторити гру.
Гра «Що взяли з собою в табір?»
— Рушничок взяли?
— Хороший настрій не забули?
— Очі взяли? А де їх поклали?
— Мило не забули? А де його купували?
— А смаженого бегемота? Куди його упакували?
— Жовтий підводний човен? А є дозвіл на управління?
— Запасні коліна не забули? А в кого ви їх позичили?
1.2 Закони дитячого життя в оздоровчому таборі:
1. Не сумувати, друзів звеселяти.
2. Гігієна, спорт і труд завжди поруч ідуть.
3. Повітря, сонце і травиця в лузі – ось найкращі наші друзі.
4. Тут немає тат і мам, прибери усе ти сам.
5. Старших себе поважай, малюків не ображай.
6. Люби і знай свій рідний край.
1.3 Закони взаємовідносин у таборі:
Не забирати чужого, але й не все своє віддавати.
Не ображайся без причини.
Самому ні до кого не чіплятися.
Гратися чесно, а якщо керуєш грою не ображати інших.
Не дражнитися, не хникати, не вимагати нічого.
Ніколи двічі не просити. Не бути ябедою.
Ніколи не бути замазурою — таких не люблять.
Частіше посміхатись один одному.
1.4 Гра «Екстрим»
Під час роботи пришкільного табору на нас чекає безліч різних цікавинок, ігор та забав, а головне – походів і екскурсій. Уявіть, що зараз ми опинилися на річці. Ось дуже небезпечне місце… Проходимо дуже обережно… (Всі проходять по уявній або намальованій лінії). Останній хлопчик опинився у воді. (Останній учасник імітує падіння). Нам треба терміново його врятувати! Зараз саме час потренуватися надати йому першу допомогу. (Діти передають «Рятівний круг» (м’ячик) тому, що впав у воду, а потім назад. Вожатий слідкує, щоб діти працювали дружно і злагоджено.)
— Але наш постраждалий все ж таки встиг наковтатися води… Тому терміново потрібно зробити йому штучне дихання. (Надувають по черзі повітряні кульки).
— Поки постраждалий знаходився під водою, він побачив там багато рибок. Яких саме, уявіть і намалюйте. (Конкурс малюнків).
— Молодці! Попрацювали дружно! Хочеться вам поаплодувати, привітати вас з музикою. Але вас багато, а нас зовсім мало. Та дружба нам допоможе! Давайте зробимо шумовий оркестр (Одні діти кричать «Ура!», інші хлопають у долоні, топають ногами, пищать від радості, кидають вверх панамки і т.д.)
 

11.00 – 12.20 – підготовка до презентації загону.

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 13.00 – підготовка до презентації загону, прибирання місця дислокації загону.

13.00 – 14.00 – Презентація загону.

Виступ загону

Всі разом: Наш загін «Адреналін» любить спорт і вітамін.

В таборі ми краще всіх: перші ми і в дощ, і в сніг.

1: Таланти різні є у нас

2: Спортсменів серед нас чимало

3: А ще усі ми любимо співати

4: І танцювати

5: Й малювати

6: І виразно вірші читати

7: Сьогодні ми прийшли сюди таланти наші показати

8: І щоб довести свій патріотизм

9: Ми з пісні хочемо почати.

Пісня «Українці»

Сценка 6 класу «Вечір в українському селі»

Виступ 5 класу

Виступ 4 класу

14.00 – відправлення додому.

 

 

Середа, 1 червня 2016 р.

Тема дня: День дитинства.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день.

9.30 – 11.00 – спортивна година

11.00 – 12.00 – перегляд концертної програми до Дня дитинства.

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 14.00 – підготовка до інсценізації казки, дискотека, прибирання місця дислокації загону.

14.00 – Відправлення додому.

 

 

Четвер, 2 червня 2016 р.

Тема дня: Моя Земля, моя країна.

 

7.00 – 7.50 – збір дітей.

7.50 – 8.00 – проведення інструктажу з ТБ  на час екскурсійної поїздки, сніданок.

8.00 – від’їзд від школи.

10.30 – прибуття до м. Харків. Прогулянка Екопарком, обід.

13.00 – екскурсія на найстарішу в Україну пожежну станцію.

15.00 – майстер-клас на заводі «Кулиничі», полудень

17.30 – розваги на атракціонах парку ім. Горького, вечеря.

19.30 – від’їзд додому.

 

 

П’ятниця, 3 червня 2016 р.

Тема дня: Чарівний світ казки.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день.

9.30 – 11.00 – спортивна година

11.00 – 12.00 – підготовка до інсценізації казки.

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 13.00 – підготовка до інсценізації казки, прибирання місця дислокації загону.

13.00 – 14.00 – інсценізація казки.

 

Готель „Рукавичка”
Біжить Мишка-Норушка лісом, аж бачить лежить рукавичка, вив’язана дивовижними узорами з ієрогліфами, зрозуміло, що китайського виробництва. Принюхалась мишка, замислилась:

- як ця рукавичка сюди потрапила? Чи через митницю везли товари і сплатили податки? А можливо, це контрабанда? А річ то ніби непогана, дарма, що запах не дуже приємний, видно сировина не якісна.

Оглянулась Мишка-Норушка і ніде нікого. Вхопила рукавичку та мерщій на галявину. Була там у лісі ще одна місцинка, яку лісник оберігав від санкціонованих вирубок, щоб собі трошки навару мати, одне-друге деревцятко на дрова продати. Притулила до розкішного дуба-велетня рукавичку й вивіску причепила „Готель”.
Зовсім зраділа:

-  податковий інспектор Михайло Назарович Хабаров рідко полізе в такі хащі, він любить бувати в „людних” місцях: в м’ясному павільйоні, в масажному салоні, на базарній площі, у готелях, що дорожчі. Так що ніхто не буде вимагати, щоб про ліцензувати, щоб налоги сплачувати.
Через деякий час і перший клієнт постукав у двері.

-Жабка-Шкряботушка, студентка консерваторію „Ква-Ква” імені Поплавського   зніму номер для занять з вокалу.
Зайчик-Стрибайчик під’їхав на новенькому „Вольво”, взяти оренду під склад, бо законно це робити не хотів, мовляв:

- нащо у казну платити, Мишка ж мене візьме. І все буде шито – крито.
Підпільний бізнес розростався. Вовчик-Братик в одній із кімнат пакував цигарки, уникаючи акцизного збору, Ведмідь-Набрідь розливав медовуху, власного приготування. Тріщить рукавичка по швах, а Мишці все мало і мало.
Задумала вона рахунок відкрити у швейцарському банку, щоб замести сліди тіньових прибутків. Вже спить і бачить, як відпочиває вона на Канарах, у Ніцці і Каннах. Шерсть змінила на шиншилову. Аж раптом – стук у двері!
— А хто-хто у рукавичці живе? А які платежі на користь державі, виходять з розміру доходів, він сплачує?
На порозі стояв Олень Благородний – новий податковий інспектор, бо Михайла Назаровича Хабарова за зловживання посадовим становищем відправили з посади та не на Канари, а на нари. Пройшло трохи часу. На спеціально виділеній державою ділянці під забудову з’явився новий готель – п’ятизірковий. Був він прибутковий, і власниця його, Сова Мудра не боялася приходу податкових інспекторів, бо дотримувалась податкового кодексу.
То шийте законну „Рукавичку”, а в держави красти киньте звичку.

 

«Курочка Ряба» 
П»єса
У трьох діях
Дійові особи
Курочка Ряба
Сусідка Курочки Ряби закохана у Кіану Рівза
Півень-приятель Курочки Ряби
Бабуся
Дідусь
Мишка-баскетболістка
Дія перша
Картина перша
Ніч. Курятник. Після довгих балачок всі нарешті поснули. Одна лише Курочка Ряба довго над чимось міркувала. Раптом крізь тишу пролунало гучне: «Евріка». Всі одразу прокинулися, навіть не зрозумівши, що трапилось.
Курочка Ряба: Нарешті! Нарешті! Нарешті! Нарешті! Це здійснилося. Я це зробила! Після стількох років тренувань у мене це вийшло!
Сусідка Курочки Ряби: Що у тебе вийшло? І чому ти горлопанеш на весь сарай? Якщо ти не підпалила курятник або не знайшла фотокартку Кіану Рівза, то про інше можеш навіть не розповідати! (Позіхнула). Такий сон мені перебила.
Курочка Ряба: Це краще! На багато краще! Що тобі той Кіану Рівз? Він навіть не знає про твоє існування! А у мене тут новини краще твого красунчика буде!
Сусідка Курочки Ряби: Так, він гарний (Мрійливо). Мені наснилось, що він виносить мене з пожежі так ніжно, і водночас сильно притуляє до себе… А ти все зіпсувала!
Курочка Ряба: Досить літати у мріях! Краще ось дивись, що у мене є.
Курочка Ряба встала зі свого місця і воно засвітило золотим промінням. Сусідка Курочки Ряби встала і побачила у сідалі Курочки Ряби золоте яйце.
Сусідка Курочки Ряби: Нічого собі дивина! А хіба таке буває? Та воно ще й з камінчиками. Ніколи такого не бачила.
Курочка Ряба: Ось бачиш… А ти кажеш Кіану Рівз, Кіану Рівз… Ну я не знаю чи бувають такі, чи ні, але у мене таке вийшло. Ось тобі і ди-ви-на…
Сусідка Курочки Ряби: Щастить тобі…От би мені таке…
Курочка Ряба: І тобі таке колись буде.
Сусідка Курочки Ряби: А що ти збираєшься з ним робити?
Курочка Ряба: Не знаю, що буду робити з ним далі, але точно можу сказати, що зараз його треба сховати від бабусі та дідуся.
Сусідка Курочки Ряби: Так! Так! Це точно! А то ця жадібна бабуся все забере собі.
Картина друга
Півень: Та ви будете спати чи ні? Набридли вже своїми балачками! Розкудахкались, як кури на базарі!
Курочка Ряба: Ой та годі тобі сваритись. Ще виспишся, ніч довга.
Півень: Ряба, з тобою виспишся! Аякже! То слова з неї не витягнеш, то переговорити її не можливо. І все не даєш спати!
Курочка Ряба: Ой та спи собі. Ніхто тобі не заважає. Хотів би, заснув би давно!
Півень: (Засинаючи) Ага, заснув… вже …сплю-ю-ю….
Курочка Ряба. Нарешті. Хоча б заважати нам не буде (до Сусідки). А що ти там казала про бабусю?
Картина третя
Поки Курочка Ряба розмовляла з Півнем, Сусідка встигла заснути і вже дивилась десятий сон.
Курочка Ряба: Ну ось і вона заснула. І нема тепер перед ким похвалитися яйцем (З сумом в голосі). Ну добре, вранці буду всім показувати свій шедевр. Нехай заздрять.
Курочка заснула поряд з яйцем.
Дія друга
Картина перша
Бабуся: Так, що тут у нас новенького? Яєчки, яєчки… обожнюю на сніданок смачненький омлетик. Зараз зберу всі яєчки і зроблю собі свято.
Бабуся підійшла до місця, де сиділа Курочка Ряба. Побачивши золоте яйце, вона спочатку здивувалась, а потім почала кликати дідуся.
Бабуся: Діду, діду, іди мерщій сюди. Скоріше! Я тобі тут таке покажу.
До сарая заходить дідусь
Картина друга
Дідусь: І що тут у тебе таке термінове трапилось?
Бабуся: Та у мене тут таке! Ти ще ніколи такого не бачив. Ось дивись…. (Показуючи на яйце, бабуся посміхнулась)
Дідусь: Ти ба! Та воно ж золоте! Так ще ж і камінці якійсь є. А що то воно за камінці?
Бабуся: Ой ти, дід, дурний! То ж діаманти.
Дідусь: Так з нього ж тепер начиння не виб»єш! І навіщо нам таке яйце?
Бабуся: Діду, навіщо нам взагалі те начиння, якщо ми можемо шкаралупку переплавити мені на прекраси!
Дідусь: Все тобі та тобі… А мені що з того?
Бабуся: А тобі ми золоті зуби вставимо!
Дідусь: Ну добре забирай його звідси до хати…
Забрали дід із бабою у Курочки Ряби золоте яйце.
Засумувала Ряба, що не буде чим хвалитися перед іншими курками та й лягла спати.
Дія третя
Картина перша
Дідусь: І як ти збираєшся його розбивати?
Бабуся: А я його в піч покладу!
Дідусь: Вже он на вулиці вечоріє! Пішли краще спати, а вже зранку все і зробиш!
Бабуся: Ну добре, пішли спати, а я щось, дійсно, з цим яйцем наморилася!
Картина друга
А у цей саме час з тренування по баскетболу поверталася мишка. Побачила вона яйце і нумо з ним гратися! І так закрутилася, що вдаривши хвостиком яйце відлетіло до дверей і розбилося.

Мишка: Ой, матінко! Що ж я накоїла? Треба швидше звідси тікати! І позбиравши всі шматочки яйця, мишка побігла до себе додому!

Картина третя

Прокинулися дідусь і бабуся, а яйця немає. Обнялися й заплакали.

Бабуся: Який же це злодій залишив нас без усього, мене без кольє, а тебе діду без зубів?

Навідалася в пошуках яйця і курочка Ряба

Курочка ряба: От вас Бог покарав. Нічого на чуже добро заритися.

 

14.00 – Відправлення додому.

 

Понеділок, 6 червня 2016 р.

Тема дня: День детектива.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день.

9.30 – 11.00 – Гра – квест «Золотий скарб»

11.00 – 12.00 – Бесіда «Геть паління! Ми – здорове покоління!»

ГЕТЬ ПАЛІННЯ! МИ – ЗДОРОВЕ ПОКОЛІННЯ

Мета бесіди: Інформативно-виховна: інформування молоді про негативний вплив тютюну на здоров"я не лише того, хто палить, але й оточуючих; інформування про ризик розвитку залежності від тютюну, набуття нових та ускладнення наявних захворювань. Виховна: Формування у дітей якостей сильної особистості та здатності протистояти тютюновій індустрії. Профілактична: Попередження паління серед підлітків та учнівської молоді.

Суспільство мусить дбати про здоров"я своїх дітей та підлітків, адже вони майбутнє цього суспільства. З перших днів життя дитину в нашій країні супроводжує увага і піклування спеціальних дитячих закладів - лікувальних, виховних, навчальних, спортивних, розважальних та ін. Ось ціла армія лікарів, вихователів, вчителів, інструкторів докладають масу зусиль, щоб захистити дитину від хвороб, від фізичних та психологічних травм. Але ці титанічні зусилля не завжди мають належні результати і виявляються марними стосовно впливу тютюну.

Вчитель: Діти, до нас сьогодні завітали незвичайні гості - Закон, Здоров"я, Природа і Бюджет. Давайте їх привітаємо

Закон:Дорогі діти. Разом зі своїми друзями я прийшов до вас. Ми вдячні за запрошення і раді вас вітати.

Учениця:Так, Ваша Честь. Ми дуже раді, що Ви знайшли для нас час і відгукнулися на наше запрошення.

Учень:Ми раді Вас вітати, але хто це з Вами? Ми, здається, їх не запрошували.

Тютюн(зручно вмощується на стільці): А нас і не потрібно запрошувати. Дивні люди: запрошувати-не запрошувати. Діждешся від вас запрошення! Нас ніхто не запрошує,але ж і прогнати нас також не можуть. Чи не так? (звертається до своєї свити)

Свита:Так, так(кивають головами і зручно вмощуються на стільцях)

Закон:Що ж, до справи. Мої друзі занепокоєні. Їх турбує те, що ось такі непрохані гості інколи з вами товаришують. Але чи потрібне, чи корисне для вас таке товариство? Ми щось не впевнені.

Здоров"я (вбрання лікаря): Я ось маю запитання. Пане Тютюн, яку користь Ви приносите людям?

Тютюн:О, користь! Від нас велика користь, правда (звертається до Цигарок-ті радо кивають головами). По-перше: ми створюємо чудовий сірий густий смок. Нам навіть не хочеться розмовляти, ми тільки палимо і закутуємо все в тютюновий дим.

Здоров"я: Ось. Ви лише послухайте:"...сірий густий смок...". А чи відомо вам, що людина, яка палить, шкодить і собі, і оточуючим? Тих, хто вдихає цигарковий дим називають пасивними курцями. Стан їхнього здоров"я страждає також. Дослідження довели,що пасивне паління і активне паління майже однаково небезпечні.

Тютюн: Та що  ви таке говорите?Чим це ми вам шкодимо? Кому може зашкодити оця тендітна Цигарочка (бере за руку цигарку)?

Здоров"я: Ось недавно у нас в гостях була Державна Цільова Програма. Вона нам повідомила дуже серйозні новини. Уявіть собі: в Україні від хвороб, пов"язаних з курінням, щорічно гине майже 100 тисяч осіб. А скільки дітей страждають від цигаркового диму? За висновками ВООЗ пасивне куріння у дітей є причиною бронхітів, пневмоній, приступів астми, інфекцій середнього вуха, серцево-судинних та неврологічних ускладнень. Ви погляньте( демонструє фото або плакати з наслідками впливу тютюну на органи людини) як страждає наш організм від куріння та тютюнового диму.

Тютюн: Вас послухати, то в усьому винен я з моїми дівчатками? Скажіть іще, що ми винні і в тому, що на вулицях буває брудно!

Природа:Так, винні.

Тютюн: Ось це вже занадто. Погляньте на нас. Ми одягнуті за останнім словом моди, нас складають в чисті білі коробки, нас прикрашають етикетками і наклейками.

Природа: Можливо ви найкраще одягнені, найліпше упаковані, найяскравіше оздоблені. Але куди дівається те, що від вас залишається? Недопалки і зім"яті коробки можна зустріти скрізь!

Тютюн: Можливо, можливо. Але ви б, пані Природо,не за нами слідкували, а за тим, щоб Ваші ліси пожежами не знищували! Інакше і в цьому звинуватите нас.

Природа: А ви не відчуваєте своєї провини? Чи не ваші друзі-курці розкидають недопалки цигарок в сухі трави та листя? Залишають без нагляду вогнища в лісах? Чи не так?

Тютюн:(водить плечима) Щось мені тут не дуже подобається. І чому це до нас всі чіпляються з якимось звинуваченнями, ніби ми причина всіх бід? Іще скажіть, що ми у вас гроші відбираємо, що ми грабіжники. Ні, це вже занадто!

Бюджет:(перераховує в гаманці монети) Давайте порахуємо: Скільки грошей за місяць витрачає людина яка палить, якщо вона щодня купує пачку цигарок вартістю в 3 гривні? Ну ось-скільки грошей люди перепускають на дим. А могли б використати з користю для себе та інших.

Тютюн: Хто ви такий і про що ви говорите? Чи ви в цих справах розумієтесь?

Бюджет:О, кому як не мені розумітись в цій справі? Я-Бюджет. Я знаю все про гроші, мене не проведеш. А Ви, пане, послухайте: за даними підготовленої Всесвітньою організацією охорони здоров"я Європейської доповіді про боротьбу проти тютюну (2007р.), викликані тютюнокурінням прямі та непрямі витрати в країнах Європейського Союзу в 2000 році складали від 1,04% до 1,39%  валового національного продукту(НВП), а в східноєвропейських країнах, де поширеність куріння вища, наприклад, в Угорщині, вони складають від 2,7% до 3,2% НВП. Якщо припустити, що в Україні викликані тютюнокурінням витрати складають 1,5% НВП, враховуючи, що державний бюджет 2007 р. розраховано з показника НВП на рівні 685 млрд. грн.,то викликані тютюнопалінням прямі та непрямі витрати в Україні перевищують 10 млрд. гривень.

Тютюн: Я ж кажу-щось тут не те. Як ви смієте нас в усьому звинувачувати. Пане , Закон, як ви дивитесь на все це?

Закон: Я не бачу ніяких порушень. І Здоров"я, і Природа, і Бюджет справедливо зауважують не лише Вашу невихованість, але й провину.

Тютюн: Це неподобство. Я буду звертатися до міжнародних інстанцій.

Закон:Так, так. На Вас там давно вже чекають. Я тільки-но спілкувався з однією вельмишановною пані, її звуть Рамкова Конвенція. Дуже приємна пані. Так ось, Рамкова Конвенція повідомила, що основна мета її діяльності полягає в " захисті нинішнього та прийдешніх поколінь від руйнівних наслідків для здоров"я людей споживання тютюну й впливу тютюнового диму. Вона вимагає забезпечення відповідних заходів для боротьби проти тютюну. Ці заходи підлягають здійсненню на національному, регіональному й міжнародному рівнях, для того щоб постійно та істотно скорочувати поширеність вживання тютюну й впливу тютюнового диму."

Тютюн: Це вже занадто! Пішли звідси. Нам тут не цікаво! (рішуче прямує до виходу, за ним Цигарки та Запальничка. Раптом Запальничка перечіплюється і падає.)

Запальничка:Зачекайте на мене, друзі! ( Тютюн притишує ходу, Цигарки зупинились.) Ой, я, здається, поламалась.( плаче).

Тютюн: Та кому ти потрібна поламана? (рішуче прямує до виходу, Цигарки за ним. Виходять з кабінету. Запальничка не може підвестися, тихо плаче.)

Закон: От тобі і друзі (підходить до Запальнички, допомагає їй підвестись. Вона, накульгуючи, іде геть.) До дітей: виявляється непроханих гостей можна призвати до порядку. А, можливо, хтось із вас жалкує за цією компанією?

Учні: Ні.

Закон: Чудово. Значить, ми приходили не даремно.

Вчитель: Діти, давайте подякуємо нашим гостям за змістовну розповідь і за те, що випровадили непроханих гостей.

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону.

13.00 – 14.00 – участь у змаганні детективів.   14.00 – Відправлення додому.

Вівторок, 7 червня 2016 р.

Тема дня: День ввічливості.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день.

9.30 – 11.00 – спортивна година

11.00 – 12.00 – Тренінг «Абетка спілкування»

ЗАХІД-ТРЕНІНГ  

«АБЕТКА СПІЛКУВАННЯ»

 

Мета: надати учням знання і практичні рекомендації про основи спілкування, довести необхідність удосконалення своєї мови, познайомити дітей з формами спілкування, формувати культуру спілкування, сприяти об'єднанню дитячого колективу.

Основні поняття: спілкування, невербальні засоби спілкування, ввіч­ливість, правила поведінки.

Обладнання: музичний супровід, надруковані на кольорових аркушах  прислів’я та приказки про слово, види звертання, загальні правила спілкування (закріплюються на дошці по мірі розглядання).

Ключові слова: спілкування, невербальні засоби спілкування, ввіч­ливість, види звертання, правила вітання при зустрічі, поведінка під час спілкування.

ХІД ЗАХОДУ

  1. Вступна бесіда вихователя з учнями.

Сьогодні ми з вами поговоримо про спілкування і його значення. А чи знаєте ви, що таке спілкування? Спілкування — це взаємодія людей, обмін інформацією, емоціями, відчуттями. Спробуйте дати відповідь на деякі нескладні питання.

  1. З допомогою чого ми спілкуємося?
  2. Чи однаково ви спілкуєтеся з батьками, друзями, вчи­телями?
  3. Від чого залежить ваша поведінка під час спілкування з різними людьми?
  4. Як ви вважаєте, з якою людиною цікавіше спілкуватися: з емо­ційною чи нудною?
  5. На всі ці та інші запитання ми сьогодні разом знайдемо відповіді.

(діти дають відповіді)

  1. Гра  «Привітання»

Рухлива гра. Діти встають обличчям в коло, пліч опліч, відводячи долоні за спину. Провідний іде по зовнішньому боці кола та торкається чиєїсь долоні. Після вони расходяться в різні боки, обходять коло та при зустрічі потискують один одному руки , вітаються, вимовляючи при цьому свої ім’я. Потім вони рухаються далі та намагаються зайняти вільне місце в колі. Той, хто залишився стає провідним.

  1. Бесіда «З чого починається спілкування 

Вихователь:  Будь-яке знайомство, та і взагалі будь-яке спілкування починається з привітання.

  • Яким воно має бути? (Відповіді дітей)
    За етикетом, вітати людину потрібно словами:  -"Здрастуйте!"                    -"Доброго ранку!"  - "Добрий день!"  - "Добрий вечір!" 

Взагалі, спілкування - це взаємодія двох або декілька осіб в обміні інформацією чи в практичній діяльності. Відомий філософ Л.Фейєрбах визначав значення спілкування: «Спілкування звеличує. У суспільстві людина мимоволі, без жодного удавання тримає себе інакше, ніж наодинці». Мистецтво спілкування - це одна з найбільших здібностей людини, вона піднімає її над усім живим і робить людиною!

-  За допомогою чого ми  спілкуємося? (Відповіді дітей)

Спілку­ються з допомогою слів, жестів, міміки, мови, листів, телефону, пейджера, факсу, комп'ютера. 

Так, саме завдяки вживанню різноманітних слів і відбувається спілкування. Ще в давнину казали про  вміння користуватися словом. Володимир Мономах у

« Повчанні синам» є такі рядки: «При старих мовчати, мудрих слухати, старшим коритися, з рівними собі й молодшими …без лукавого наміру розмовляти і більше вдумуватися, не шаленіти словом, не осуджувати мовою».

  1. Приказки та прислів`я про слово.

(Роздруковані на кольорових паперах приказки та прислів`я про слово вішаються на класну дошку. Учні намагаються пояснити кожне з них.)

Більше діла — менше слів.

Від теплого слова і лід розмерзає.

Вода все сполоще, а злого слова — ні.

Вола в'яжуть мотуззям, а людину словом.

Гостре словечко коле сердечко.

Добре слово краще, ніж готові гроші.

Довгим язиком тільки полумиски лизать.

Дурний язик голові не приятель.

Ласкаве слово краще карбованця.

На чужий роток не накинеш платок.

Не говори, що знаєш, але знай, що говориш.

Не кидай словами, як пес хвостом.

Проси — дадуть; стукай — відчинять.

Сказав, як сокирою одрубав.

Слово — не горобець, вилетить — не піймаєш.

Слово — не стріла, а глибше ранить.

Слово до слова — зложиться мова.

Слово старше, ніж гроші.

Удар забувається, а. слово пам'ятається.

Умій сказати, умій і змовчати.

Коли ми розмовляємо, ми , зрозуміло, звертаємо увагу на зміст повідомлення. Але не менш, а то й більш важлива інтонація, з якою ми вимовляємо ту чи іншу фразу. Будь яку пропозицію можна вимовити з великою кількістю відтінків, і кожен раз через  інтонацію пропозиція буде мати нове значення.

  1. Гра 2 «Інтонація»

 Спробуйте сказати просту фразу «Ну ось і все», але сказати її потрібно:

  • радісно, немов ви закінчили писати задану додому вправу;
  • кровожерливо, немов ви винищили всіх мух, які літали по квартирі;
  • сумно, немов ви додивилися до кінця останню серію улюбленного телесеріалу;
  • злякано, наче вас наздогнав вовк, від якого ви намагалися втекти;
  • стомлено, немов ви тільки-но очистили два відра картоплі.

Вихователь: Коли ви дивитеся на людину, ви можете зрозуміти без слів, який у неї настрій, що вона відчуває та про що думає. Все у неї «написане» на обличчі. Коли вона радіє, що ми бачимо? (Усмішку.) А коли хмуриться, що вона відчуває? (Сумує.) Молодці! Давайте спробуємо зобразити людину, яка здивована, зосереджена, мріє про що-небудь. (Учасники зображують запропоноване.) Дуже добре! Яка усмішка у доброї вихованої людини? (Добра, мила, сонячна.)

  1. Гра 3 «Конкурс на кращу усмішку».

Вихователь: Оберніться один до одного і посміхніться  (діти посміхаються один одному). Сподобалося, коли вам посміхаються? Тепер з гарним настроєм ми вирушаємо  далі.

А зараз давайте пограємо.

  1. Гра 4«Закінчи фразу ввічливими словами»

Зазеленіє старий пень

Коли почує... («добрий день»).

Розтане навіть крижана глиба

Від слова теплого... («спасибі»).

Якщо їсти більш несила,

Скажемо мамі ми... («спасибі»).

Якщо дуже завинили,

Щось розбили, розтрощили,

Якщо все життя — не казка,

Кажемо... («пробачте, будь ласка!»).         

І у Франції, і в Данії

На прощання кажуть всі... («до побачення!»).

Вихователь:

А зараз давайте з’ясуємо чи знаєте ви як треба звертатися до людей, які при цьому існують правила? Взагалі, є три види звертання: 
- офіційне (громадянин, пан);

- дружнє (шановний колега, старий, любий друже);
- фамільярне, допустиме тільки серед найближчих друзів. 

  Робота в групах.

Клас об’єднується в 2 групи. Кожна повинна на папері аркуші перелічити:

  • Кому та при яких умовах ми говоримо «Ви»?
  • Кому та при яких умовах ми говоримо «Ти»?

Виконані роботи прикріплюються до дошки та обговорюються.

Загальні правила вітання при зустрічі.

Першими вітають:  молодші старших, чоловіки - жінок, жінка вітає чоловіка, який набагато старший за неї. Винятки з цього правила: якщо ввійшов до кімнати, будь-то чоловік або жінка, першим вітається з присутніми. 
У випадку, коли в кімнаті кілька людей, вітаються спочатку з господинею будинку, потім з іншими жінками, потім - з господарем будинку і чоловіками. 
Вітаючись з чоловіком, жінка повинна першою подати руку. Якщо вона обмежується поклоном - чоловікові не слід подавати їй руку. Те саме - між старшими та молодшими чоловіками. 
Чоловік завжди встає (за винятком дуже літніх і хворих, яким важко підніматися), вітаючись і з жінками, і з чоловіками. Жінка, вітаючись з чоловіком, не встає. Чоловік, вітаючись із жінкою, встає. 
Винятки: господиня дому, приймаючи гостей, завжди встає, вітаючись з ними; у службовій обстановці чоловік може не вставати, вітаючи жінку. Жінки також встають, вітаючись з дуже літніми чоловіками. 
Привітавшись зі своїм ровесником, чоловік може сісти. Якщо ж він вітається з більш літнім чоловіком або з жінкою, то він може сісти лише після того, як сядуть вони, або з їх дозволу. Якщо господиня дому пропонує сісти, а сама продовжує стояти - сідати не слід
Вітаючи даму, чоловік може поцілувати їй руку. Однак, робити це можна тільки в приміщенні! 
Не прийнято вітатися через поріг, через стіл, через будь - яку перегородку. 

Що важливо у привітанні? 
Інтонація. Дуже важливий елемент вітання! Вітання, висловлене грубим або сухим тоном, може образити людину, з якою ви вітайтеся. Привітати людей потрібно тепло і доброзичливо. 
Посмішка. "Додана" до привітання посмішка поліпшить загальний настрій. 
Жести. Привітання прийнято супроводжувати поклоном, кивком голови, рукостисканням, обіймами, поцілунком руки. 
Чоловіку під час привітання потрібно зняти капелюха. Зимову шапку, бере, кепку знімати не обов'язково! 
Під час привітання не варто опускати очі, потрібно зустрітися поглядом з тим, кого ви вітаєте. 
Під час привітання непристойно тримати руки в кишенях і сигарету в роті.

  1. Гра 5  «Будь ласка»
    Чарівне слово "будь ласка" ми говоримо тоді, коли про щось  просимо. І зараз  я попрошу вас виконувати всі мої команди, але за умови, що я буду дуже чемна і після команди буду говорити слово "будь Ласка". Якщо я не скажу це слово,то ви команду не виконуєте.

"Підніміть праву руку вгору,будь ласка,...Ліву руку вгору, будь ласка візьміть руки, будь ласка, в замок, а потім дружно роз’єднайте..."Відзначили скільки в класі неуважних дітей? Хіба я сказала « Будь ласка». (Гру можна повторити з іншим ведучим)
Основні Правила спілкування.

  1. Під час розмови з іншими людьми намагайся бути ввічливим.
  2. Поважай співрозмовника ,будь уважним, доброзичливим.
  3. Уважно слухай того, з ким говориш, не перебивай його без вибачення.
  4. Спілкуючись з іншими намагайся не виявляти свого поганого настрою.
  5. Не розмовляй без потреби голосно, не вживай грубих слів.
  6. Під час розмови не викрикуй, не розмахуй руками.
  7. Заключне слово вихователя:

Отже, спілкування – це не тільки взаємини, контакт між людьми, які пізнають одне одного, обмінюються інформацією і переживаннями з метою взаєморозуміння і взаєморегулювання поведінки. Але це і спосіб існування , і головна умова розвитку людей. Гармонійній людині легко в спілкуванні: їй не треба шукати теми для розмови. А спілкування – це наше, соціальне дихання. Дійсно, як важко вміти знаходити спільну мову! Як важливо розуміти одне одного!  З самого дитинства треба засвоїти науку спілкування, оволодівати вмінням вести себе серед людей так, щоб їм було добре, приємно, зручно!

 

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 14.00 –прибирання місця дислокації загону, підготовка до конкурсу талантів, участь у правовому футболі, присвяченому Дню Конституції України.

14.00 – Відправлення додому.

 

Середа, 8 червня 2016 р.

Тема дня: Наш табір має талант.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день.

9.30 – 11.00 – спортивна година

11.00 – 12.00 – підготовка до конкурсу талантів.

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону.

13.00 – 14.00 – конкурс «Наш табір має талант».

14.00 – Відправлення додому.

 

 

Четвер, 9 червня 2016 р.

Тема дня: День Малої Батьківщини.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день.

9.30 – 12.00 – Робота над проектом «Це наше і моє».

11.00 – 12.00 – підготовка до презентації проекту.

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону.

13.00 – 14.00 – презентація проекту «Це наше і моє».

14.00 – Відправлення додому.

 

 

П’ятниця, 10 червня 2016 р.

Тема дня: Під знаком зодіаку.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день.

9.30 – 11.00 – спортивна година

11.00 – 12.00 – створення піщаних скульптур.

12.00 – 12.20 – підготовка до обіду.

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону.

13.00 – 14.00 – Конкурс «Світ природи».

14.00 – Відправлення додому.

 

 

Понеділок, 13 червня 2016 р.

Тема дня: День моди.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день.

9.30 – 11.00 – спортивна година

11.00 – 12.00 – підготовка до конкурсу-дефіле.

12.00 – 12.20 – підготовка до обіду.

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону.

13.00 – 14.00 – Конкурс-дефіле «Мода сьогодення».

14.00 – Відправлення додому.

 

Вівторок, 14 червня 2016 р.

Тема дня: День праці.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день.

9.30 – 11.00 – спортивна година

11.00 – 12.00 – прибирання території школи.

12.00 – 12.20 – підготовка до обіду.

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону.

13.00 – 14.00 – Година спілкування «Здоровий спосіб життя», заняття за інтересами.

ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ "ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ"

Мета. Спонукати учнів до аналізу способу життя свого та своєї родини, викликати бажання вести здоровий спосіб життя.

І. Слово вихователя.

Сьогоднішня загонова година —має бути вільне спілкування. Нікого з вас до неї не готували заздалегідь. Кожен може висловити свою думку, поставити запитання, дати пораду, поділитися досвідом.

Тема розмови — здоровий спосіб життя. Хочеться почути від вас, як ви розумієте це, чи переконані у доцільності, більше того —у необ­хідності вести здоровий спосіб життя.

Щоб не відхилятися від головної думки розмови, пропонуємо основні питання, на які ви повинні давати відповіді. У процесі розмови ви можете поставити запитання, які виникатимуть у вас.

Основні питання записані на дошці зліва. Справа, на закритій частині

дошки, записані відповіді. Але відкриємо ми їх тоді, коли ви дасте свої

відповіді, висловите своє бачення. Відкривши, проаналізуємо, чого ви не врахували, на що не звернули уваги або чим можна доповнити те, що записано.

Питання                 

Закриті відповіді

1) Що є найбільшою цінністю у житті людини?                 

2)  Що таке здоров'я? 

 

                             

 

3)  Від чого залежить наше здоров'я?      

        

 

 

4) Чи   звернули ви увагу від чого найбільше залежить здоров'я?

Чи погоджуєтесь ви з цим?

5)  Що таке спосіб життя? 

 

 

6) Який спосіб життя ви вважаєте здоровим?       

7)  Назвіть основні складові                     

здорового способу життя.    

 

8)  В якому розумінні можна                   

стверджувати, що "праця створила         

людину"?   

 

 

9)  Яка праця, на вашу думку,                  

важливіша: фізична чи розумова?       

10)  Для чого потрібно дотримуватися гігієни та режиму?                                   

 

11)Яке харчування ви вважаєте повноцінним?

 

 

12)Як підтримувати свою фізичну форму?

14) Як загартувати свій

організм?  

15) Які чинники згубно впливають         

на наше здоров'я? 

Здоров'я. 

 

Стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя,  здоров’я (фізичне і моральне).

Фізична і розумова праця, здорове харчування, дотри­мання гігієни та режиму, фізкультура, загартування.

Працюючи, людина не лише

створює необхідні для забезпечення життя матері­альні засоби, а й сама розви­вається, духовно зростає, удосконалюється.

Як без однієї, так і без  другої немислиме людське життя.     

Для профілактики  захворювань;

для забезпечення нормальної роботу всіх ланок нашого організму.

а) 2—3 рази в день вживати гарячу першу страву;

б)  щоденно їсти фрукти та овочі;

в)  не переїдатися.

Виконувати ранкові зарядки, відвідувати уроки фізкультури, щоденно активно рухатися, проводити вихідні на свіжому повітрі (спортивні ігри, туристичні

походи тощо).

Не менше 8 годин на добу.

Умиватися холодною водою, влітку засмагати на сонці; обливатися холодною водою круглий рік, спати при відкритій квартирці, бігати легко одягнутим.

Куріння, алкогольні напої, наркотики, лінощі.

 

Вихователь. Як бачимо, більшість із вас правильно розуміє і сприймає суть здорового способу життя. Але, як виявляється, перешкодою цього є багато спокус. Людині потрібні і знання, і культура, і сила волі, щоб Протистояти їм. Тому слід пам’ятати очевидне: щастя, до якого всі ми прагнемо, неможливе без здоров'я, здоров'я неможливе без піклування про нього, а піклуватися потрібно вміти і хотіти. Треба знати, що для здоров'я корисне, а що шкідливе, що від Бога, а що від лукавого, який шлях веде до розквіту і гармонії сили та краси, а який — у прірву.

Наостанок хочу дати вам декілька порад великого українця, всесвітньо відомого лікаря Миколи Амосова:

1. У більшості хвороб винна не природа, не суспільство, а сама людина. Найчастіше вона хворіє від лінощів і жадібності, але іноді й від не усвідомлення ціни здоров'я.

2.  Не сподівайтеся на медицину. Вона непогано лікує деякі хвороби, але не може зробити людину здоровою.

3. Щоб не хворіти, потрібні власні зусилля, постійні Та значні. Замінити їх не можна нічим. Людина, на щастя, настільки досконала, що повернути здоров'я можна завжди» тільки необхідні зусилля повинні зростати з віком і поглибленням хвороб.            

4. На жаль, здоров'я, як важлива мета, постає перед людиною, коли смерть стає близькою реальністю. Однак, людину зі слабким характером навіть смерть не може Надовго залякати.

5.  Основними складниками здоров'я є фізичні навантаження, обме­ження у харчуванні, загартування, час і вміння відпочити. І ще - щасливе життя! На жаль, без перших умов людина здоров'я не забезпечить. А якщо немає щастя в житті, то де знайти стимули для зусиль, щоб напружуватись і голодувати? На жаль! 

6.  Природа милостива: досить 20—30 хв. фізкультури у день, але такої, щоб задихнутися, спітніти і щоб діяльність пульсу збільшилася вдвічі.

7. Треба обмежувати себе в їжі.

8.  Уміти розслаблятися — наука, але до неї потрібен ще характер. Якби він був!

9. У народі кажуть; що здоров'я — щастя вже само собою, а хвороба — нещастя.

Чи варто битися за здоров'я? Подумайте!

 

14.00 – Відправлення додому.

 

Середа, 15 червня 2016 р.

Тема дня: День кулінара.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей, інструктаж з ТБ.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 14.00 – похід до лісу:

- варимо кашу;

- ігри на природі.

14.00 – Відправлення додому.

 

 

 

Четвер, 16 червня 2016 р.

Тема дня: День моди.

 

8.00 – 8.30 – збір дітей.

8.30 – 8.40 – ранкова зарядка.

8.40 – 8.50 – лінійка.

8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку.

9.00 – 9.10 – сніданок.

9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день.

9.30 – 10.30 – спортивна година

10.30 – 12.00 – генеральне прибирання місця дислокації загону, ігри на повітрі.

12.00 – 12.20 – підготовка до обіду.

12.20 – 12.40 – обід.

12.40 – 13.00 – відпочинок.

13.00 – 14.00 – Свято «Вогник дружби».

14.00 – Відправлення додому.

 

Категорія: Мої файли | Додав: Zauch
Переглядів: 363 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar