09.06.2016, 18:23 | |||||
Понеділок, 30 травня 2016 р. Тема дня: Організація діяльності загону.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 10.30 - проведення інструктажу з БЖД на час літнього оздоровлення з вихованцями. оформлення місця дислокації загону. Виготовлення куточку. Робочий збір загону: - розучування девізу та речівки; - розподіл доручень; - обговорення плану роботи. 10.30 – 12.00 - Вивчення комплексу вправ ранкової зарядки. 12.00 – 12.20 – заняття за інтересами, підготовка до обіду. 12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 13.00 – відпочинок, прибирання місця дислокації загону. 13.00 – 14.00 – відкриття табору. 14.00 – відправлення додому.
Вівторок, 31 травня 2016 р. Тема дня: День загону. Знайомимося ближче.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день. 9.30 – 11.00 – спортивна година, КТС «Коло друзів». КТС на свіжому повітрі «Коло друзів», рухливі ігри. Мета: Формування навичок групової згуртованості 11.00 – 12.20 – підготовка до презентації загону. 12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 13.00 – підготовка до презентації загону, прибирання місця дислокації загону. 13.00 – 14.00 – Презентація загону. Виступ загону Всі разом: Наш загін «Адреналін» любить спорт і вітамін. В таборі ми краще всіх: перші ми і в дощ, і в сніг. 1: Таланти різні є у нас 2: Спортсменів серед нас чимало 3: А ще усі ми любимо співати 4: І танцювати 5: Й малювати 6: І виразно вірші читати 7: Сьогодні ми прийшли сюди таланти наші показати 8: І щоб довести свій патріотизм 9: Ми з пісні хочемо почати. Пісня «Українці» Сценка 6 класу «Вечір в українському селі» Виступ 5 класу Виступ 4 класу 14.00 – відправлення додому.
Середа, 1 червня 2016 р. Тема дня: День дитинства.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день. 9.30 – 11.00 – спортивна година 11.00 – 12.00 – перегляд концертної програми до Дня дитинства. 12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 14.00 – підготовка до інсценізації казки, дискотека, прибирання місця дислокації загону. 14.00 – Відправлення додому.
Четвер, 2 червня 2016 р. Тема дня: Моя Земля, моя країна.
7.00 – 7.50 – збір дітей. 7.50 – 8.00 – проведення інструктажу з ТБ на час екскурсійної поїздки, сніданок. 8.00 – від’їзд від школи. 10.30 – прибуття до м. Харків. Прогулянка Екопарком, обід. 13.00 – екскурсія на найстарішу в Україну пожежну станцію. 15.00 – майстер-клас на заводі «Кулиничі», полудень 17.30 – розваги на атракціонах парку ім. Горького, вечеря. 19.30 – від’їзд додому.
П’ятниця, 3 червня 2016 р. Тема дня: Чарівний світ казки.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день. 9.30 – 11.00 – спортивна година 11.00 – 12.00 – підготовка до інсценізації казки. 12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 13.00 – підготовка до інсценізації казки, прибирання місця дислокації загону. 13.00 – 14.00 – інсценізація казки.
Готель „Рукавичка” - як ця рукавичка сюди потрапила? Чи через митницю везли товари і сплатили податки? А можливо, це контрабанда? А річ то ніби непогана, дарма, що запах не дуже приємний, видно сировина не якісна. Оглянулась Мишка-Норушка і ніде нікого. Вхопила рукавичку та мерщій на галявину. Була там у лісі ще одна місцинка, яку лісник оберігав від санкціонованих вирубок, щоб собі трошки навару мати, одне-друге деревцятко на дрова продати. Притулила до розкішного дуба-велетня рукавичку й вивіску причепила „Готель”. - податковий інспектор Михайло Назарович Хабаров рідко полізе в такі хащі, він любить бувати в „людних” місцях: в м’ясному павільйоні, в масажному салоні, на базарній площі, у готелях, що дорожчі. Так що ніхто не буде вимагати, щоб про ліцензувати, щоб налоги сплачувати. -Жабка-Шкряботушка, студентка консерваторію „Ква-Ква” імені Поплавського зніму номер для занять з вокалу. - нащо у казну платити, Мишка ж мене візьме. І все буде шито – крито.
«Курочка Ряба» Мишка: Ой, матінко! Що ж я накоїла? Треба швидше звідси тікати! І позбиравши всі шматочки яйця, мишка побігла до себе додому! Картина третя Прокинулися дідусь і бабуся, а яйця немає. Обнялися й заплакали. Бабуся: Який же це злодій залишив нас без усього, мене без кольє, а тебе діду без зубів? Навідалася в пошуках яйця і курочка Ряба Курочка ряба: От вас Бог покарав. Нічого на чуже добро заритися.
14.00 – Відправлення додому.
Понеділок, 6 червня 2016 р. Тема дня: День детектива.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день. 9.30 – 11.00 – Гра – квест «Золотий скарб» 11.00 – 12.00 – Бесіда «Геть паління! Ми – здорове покоління!» ГЕТЬ ПАЛІННЯ! МИ – ЗДОРОВЕ ПОКОЛІННЯ Мета бесіди: Інформативно-виховна: інформування молоді про негативний вплив тютюну на здоров"я не лише того, хто палить, але й оточуючих; інформування про ризик розвитку залежності від тютюну, набуття нових та ускладнення наявних захворювань. Виховна: Формування у дітей якостей сильної особистості та здатності протистояти тютюновій індустрії. Профілактична: Попередження паління серед підлітків та учнівської молоді. Суспільство мусить дбати про здоров"я своїх дітей та підлітків, адже вони майбутнє цього суспільства. З перших днів життя дитину в нашій країні супроводжує увага і піклування спеціальних дитячих закладів - лікувальних, виховних, навчальних, спортивних, розважальних та ін. Ось ціла армія лікарів, вихователів, вчителів, інструкторів докладають масу зусиль, щоб захистити дитину від хвороб, від фізичних та психологічних травм. Але ці титанічні зусилля не завжди мають належні результати і виявляються марними стосовно впливу тютюну. Вчитель: Діти, до нас сьогодні завітали незвичайні гості - Закон, Здоров"я, Природа і Бюджет. Давайте їх привітаємо Закон:Дорогі діти. Разом зі своїми друзями я прийшов до вас. Ми вдячні за запрошення і раді вас вітати. Учениця:Так, Ваша Честь. Ми дуже раді, що Ви знайшли для нас час і відгукнулися на наше запрошення. Учень:Ми раді Вас вітати, але хто це з Вами? Ми, здається, їх не запрошували. Тютюн(зручно вмощується на стільці): А нас і не потрібно запрошувати. Дивні люди: запрошувати-не запрошувати. Діждешся від вас запрошення! Нас ніхто не запрошує,але ж і прогнати нас також не можуть. Чи не так? (звертається до своєї свити) Свита:Так, так(кивають головами і зручно вмощуються на стільцях) Закон:Що ж, до справи. Мої друзі занепокоєні. Їх турбує те, що ось такі непрохані гості інколи з вами товаришують. Але чи потрібне, чи корисне для вас таке товариство? Ми щось не впевнені. Здоров"я (вбрання лікаря): Я ось маю запитання. Пане Тютюн, яку користь Ви приносите людям? Тютюн:О, користь! Від нас велика користь, правда (звертається до Цигарок-ті радо кивають головами). По-перше: ми створюємо чудовий сірий густий смок. Нам навіть не хочеться розмовляти, ми тільки палимо і закутуємо все в тютюновий дим. Здоров"я: Ось. Ви лише послухайте:"...сірий густий смок...". А чи відомо вам, що людина, яка палить, шкодить і собі, і оточуючим? Тих, хто вдихає цигарковий дим називають пасивними курцями. Стан їхнього здоров"я страждає також. Дослідження довели,що пасивне паління і активне паління майже однаково небезпечні. Тютюн: Та що ви таке говорите?Чим це ми вам шкодимо? Кому може зашкодити оця тендітна Цигарочка (бере за руку цигарку)? Здоров"я: Ось недавно у нас в гостях була Державна Цільова Програма. Вона нам повідомила дуже серйозні новини. Уявіть собі: в Україні від хвороб, пов"язаних з курінням, щорічно гине майже 100 тисяч осіб. А скільки дітей страждають від цигаркового диму? За висновками ВООЗ пасивне куріння у дітей є причиною бронхітів, пневмоній, приступів астми, інфекцій середнього вуха, серцево-судинних та неврологічних ускладнень. Ви погляньте( демонструє фото або плакати з наслідками впливу тютюну на органи людини) як страждає наш організм від куріння та тютюнового диму. Тютюн: Вас послухати, то в усьому винен я з моїми дівчатками? Скажіть іще, що ми винні і в тому, що на вулицях буває брудно! Природа:Так, винні. Тютюн: Ось це вже занадто. Погляньте на нас. Ми одягнуті за останнім словом моди, нас складають в чисті білі коробки, нас прикрашають етикетками і наклейками. Природа: Можливо ви найкраще одягнені, найліпше упаковані, найяскравіше оздоблені. Але куди дівається те, що від вас залишається? Недопалки і зім"яті коробки можна зустріти скрізь! Тютюн: Можливо, можливо. Але ви б, пані Природо,не за нами слідкували, а за тим, щоб Ваші ліси пожежами не знищували! Інакше і в цьому звинуватите нас. Природа: А ви не відчуваєте своєї провини? Чи не ваші друзі-курці розкидають недопалки цигарок в сухі трави та листя? Залишають без нагляду вогнища в лісах? Чи не так? Тютюн:(водить плечима) Щось мені тут не дуже подобається. І чому це до нас всі чіпляються з якимось звинуваченнями, ніби ми причина всіх бід? Іще скажіть, що ми у вас гроші відбираємо, що ми грабіжники. Ні, це вже занадто! Бюджет:(перераховує в гаманці монети) Давайте порахуємо: Скільки грошей за місяць витрачає людина яка палить, якщо вона щодня купує пачку цигарок вартістю в 3 гривні? Ну ось-скільки грошей люди перепускають на дим. А могли б використати з користю для себе та інших. Тютюн: Хто ви такий і про що ви говорите? Чи ви в цих справах розумієтесь? Бюджет:О, кому як не мені розумітись в цій справі? Я-Бюджет. Я знаю все про гроші, мене не проведеш. А Ви, пане, послухайте: за даними підготовленої Всесвітньою організацією охорони здоров"я Європейської доповіді про боротьбу проти тютюну (2007р.), викликані тютюнокурінням прямі та непрямі витрати в країнах Європейського Союзу в 2000 році складали від 1,04% до 1,39% валового національного продукту(НВП), а в східноєвропейських країнах, де поширеність куріння вища, наприклад, в Угорщині, вони складають від 2,7% до 3,2% НВП. Якщо припустити, що в Україні викликані тютюнокурінням витрати складають 1,5% НВП, враховуючи, що державний бюджет 2007 р. розраховано з показника НВП на рівні 685 млрд. грн.,то викликані тютюнопалінням прямі та непрямі витрати в Україні перевищують 10 млрд. гривень. Тютюн: Я ж кажу-щось тут не те. Як ви смієте нас в усьому звинувачувати. Пане , Закон, як ви дивитесь на все це? Закон: Я не бачу ніяких порушень. І Здоров"я, і Природа, і Бюджет справедливо зауважують не лише Вашу невихованість, але й провину. Тютюн: Це неподобство. Я буду звертатися до міжнародних інстанцій. Закон:Так, так. На Вас там давно вже чекають. Я тільки-но спілкувався з однією вельмишановною пані, її звуть Рамкова Конвенція. Дуже приємна пані. Так ось, Рамкова Конвенція повідомила, що основна мета її діяльності полягає в " захисті нинішнього та прийдешніх поколінь від руйнівних наслідків для здоров"я людей споживання тютюну й впливу тютюнового диму. Вона вимагає забезпечення відповідних заходів для боротьби проти тютюну. Ці заходи підлягають здійсненню на національному, регіональному й міжнародному рівнях, для того щоб постійно та істотно скорочувати поширеність вживання тютюну й впливу тютюнового диму." Тютюн: Це вже занадто! Пішли звідси. Нам тут не цікаво! (рішуче прямує до виходу, за ним Цигарки та Запальничка. Раптом Запальничка перечіплюється і падає.) Запальничка:Зачекайте на мене, друзі! ( Тютюн притишує ходу, Цигарки зупинились.) Ой, я, здається, поламалась.( плаче). Тютюн: Та кому ти потрібна поламана? (рішуче прямує до виходу, Цигарки за ним. Виходять з кабінету. Запальничка не може підвестися, тихо плаче.) Закон: От тобі і друзі (підходить до Запальнички, допомагає їй підвестись. Вона, накульгуючи, іде геть.) До дітей: виявляється непроханих гостей можна призвати до порядку. А, можливо, хтось із вас жалкує за цією компанією? Учні: Ні. Закон: Чудово. Значить, ми приходили не даремно. Вчитель: Діти, давайте подякуємо нашим гостям за змістовну розповідь і за те, що випровадили непроханих гостей. 12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону. 13.00 – 14.00 – участь у змаганні детективів. 14.00 – Відправлення додому. Вівторок, 7 червня 2016 р. Тема дня: День ввічливості.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день. 9.30 – 11.00 – спортивна година 11.00 – 12.00 – Тренінг «Абетка спілкування» ЗАХІД-ТРЕНІНГ «АБЕТКА СПІЛКУВАННЯ»
Мета: надати учням знання і практичні рекомендації про основи спілкування, довести необхідність удосконалення своєї мови, познайомити дітей з формами спілкування, формувати культуру спілкування, сприяти об'єднанню дитячого колективу. Основні поняття: спілкування, невербальні засоби спілкування, ввічливість, правила поведінки. Обладнання: музичний супровід, надруковані на кольорових аркушах прислів’я та приказки про слово, види звертання, загальні правила спілкування (закріплюються на дошці по мірі розглядання). Ключові слова: спілкування, невербальні засоби спілкування, ввічливість, види звертання, правила вітання при зустрічі, поведінка під час спілкування. ХІД ЗАХОДУ
Сьогодні ми з вами поговоримо про спілкування і його значення. А чи знаєте ви, що таке спілкування? Спілкування — це взаємодія людей, обмін інформацією, емоціями, відчуттями. Спробуйте дати відповідь на деякі нескладні питання.
(діти дають відповіді)
Рухлива гра. Діти встають обличчям в коло, пліч опліч, відводячи долоні за спину. Провідний іде по зовнішньому боці кола та торкається чиєїсь долоні. Після вони расходяться в різні боки, обходять коло та при зустрічі потискують один одному руки , вітаються, вимовляючи при цьому свої ім’я. Потім вони рухаються далі та намагаються зайняти вільне місце в колі. Той, хто залишився стає провідним.
Вихователь: Будь-яке знайомство, та і взагалі будь-яке спілкування починається з привітання.
Взагалі, спілкування - це взаємодія двох або декілька осіб в обміні інформацією чи в практичній діяльності. Відомий філософ Л.Фейєрбах визначав значення спілкування: «Спілкування звеличує. У суспільстві людина мимоволі, без жодного удавання тримає себе інакше, ніж наодинці». Мистецтво спілкування - це одна з найбільших здібностей людини, вона піднімає її над усім живим і робить людиною! - За допомогою чого ми спілкуємося? (Відповіді дітей) Спілкуються з допомогою слів, жестів, міміки, мови, листів, телефону, пейджера, факсу, комп'ютера. Так, саме завдяки вживанню різноманітних слів і відбувається спілкування. Ще в давнину казали про вміння користуватися словом. Володимир Мономах у « Повчанні синам» є такі рядки: «При старих мовчати, мудрих слухати, старшим коритися, з рівними собі й молодшими …без лукавого наміру розмовляти і більше вдумуватися, не шаленіти словом, не осуджувати мовою».
(Роздруковані на кольорових паперах приказки та прислів`я про слово вішаються на класну дошку. Учні намагаються пояснити кожне з них.) Більше діла — менше слів. Від теплого слова і лід розмерзає. Вода все сполоще, а злого слова — ні. Вола в'яжуть мотуззям, а людину словом. Гостре словечко коле сердечко. Добре слово краще, ніж готові гроші. Довгим язиком тільки полумиски лизать. Дурний язик голові не приятель. Ласкаве слово краще карбованця. На чужий роток не накинеш платок. Не говори, що знаєш, але знай, що говориш. Не кидай словами, як пес хвостом. Проси — дадуть; стукай — відчинять. Сказав, як сокирою одрубав. Слово — не горобець, вилетить — не піймаєш. Слово — не стріла, а глибше ранить. Слово до слова — зложиться мова. Слово старше, ніж гроші. Удар забувається, а. слово пам'ятається. Умій сказати, умій і змовчати. Коли ми розмовляємо, ми , зрозуміло, звертаємо увагу на зміст повідомлення. Але не менш, а то й більш важлива інтонація, з якою ми вимовляємо ту чи іншу фразу. Будь яку пропозицію можна вимовити з великою кількістю відтінків, і кожен раз через інтонацію пропозиція буде мати нове значення.
Спробуйте сказати просту фразу «Ну ось і все», але сказати її потрібно:
Вихователь: Коли ви дивитеся на людину, ви можете зрозуміти без слів, який у неї настрій, що вона відчуває та про що думає. Все у неї «написане» на обличчі. Коли вона радіє, що ми бачимо? (Усмішку.) А коли хмуриться, що вона відчуває? (Сумує.) Молодці! Давайте спробуємо зобразити людину, яка здивована, зосереджена, мріє про що-небудь. (Учасники зображують запропоноване.) Дуже добре! Яка усмішка у доброї вихованої людини? (Добра, мила, сонячна.)
Вихователь: Оберніться один до одного і посміхніться (діти посміхаються один одному). Сподобалося, коли вам посміхаються? Тепер з гарним настроєм ми вирушаємо далі. А зараз давайте пограємо.
Зазеленіє старий пень Коли почує... («добрий день»). Розтане навіть крижана глиба Від слова теплого... («спасибі»). Якщо їсти більш несила, Скажемо мамі ми... («спасибі»). Якщо дуже завинили, Щось розбили, розтрощили, Якщо все життя — не казка, Кажемо... («пробачте, будь ласка!»). І у Франції, і в Данії На прощання кажуть всі... («до побачення!»). Вихователь: А зараз давайте з’ясуємо чи знаєте ви як треба звертатися до людей, які при цьому існують правила? Взагалі, є три види звертання: - дружнє (шановний колега, старий, любий друже); Робота в групах. Клас об’єднується в 2 групи. Кожна повинна на папері аркуші перелічити:
Виконані роботи прикріплюються до дошки та обговорюються. Загальні правила вітання при зустрічі. Першими вітають: молодші старших, чоловіки - жінок, жінка вітає чоловіка, який набагато старший за неї. Винятки з цього правила: якщо ввійшов до кімнати, будь-то чоловік або жінка, першим вітається з присутніми.
"Підніміть праву руку вгору,будь ласка,...Ліву руку вгору, будь ласка візьміть руки, будь ласка, в замок, а потім дружно роз’єднайте..."Відзначили скільки в класі неуважних дітей? Хіба я сказала « Будь ласка». (Гру можна повторити з іншим ведучим)
Отже, спілкування – це не тільки взаємини, контакт між людьми, які пізнають одне одного, обмінюються інформацією і переживаннями з метою взаєморозуміння і взаєморегулювання поведінки. Але це і спосіб існування , і головна умова розвитку людей. Гармонійній людині легко в спілкуванні: їй не треба шукати теми для розмови. А спілкування – це наше, соціальне дихання. Дійсно, як важко вміти знаходити спільну мову! Як важливо розуміти одне одного! З самого дитинства треба засвоїти науку спілкування, оволодівати вмінням вести себе серед людей так, щоб їм було добре, приємно, зручно!
12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 14.00 –прибирання місця дислокації загону, підготовка до конкурсу талантів, участь у правовому футболі, присвяченому Дню Конституції України. 14.00 – Відправлення додому.
Середа, 8 червня 2016 р. Тема дня: Наш табір має талант.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день. 9.30 – 11.00 – спортивна година 11.00 – 12.00 – підготовка до конкурсу талантів. 12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону. 13.00 – 14.00 – конкурс «Наш табір має талант». 14.00 – Відправлення додому.
Четвер, 9 червня 2016 р. Тема дня: День Малої Батьківщини.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день. 9.30 – 12.00 – Робота над проектом «Це наше і моє». 11.00 – 12.00 – підготовка до презентації проекту. 12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону. 13.00 – 14.00 – презентація проекту «Це наше і моє». 14.00 – Відправлення додому.
П’ятниця, 10 червня 2016 р. Тема дня: Під знаком зодіаку.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день. 9.30 – 11.00 – спортивна година 11.00 – 12.00 – створення піщаних скульптур. 12.00 – 12.20 – підготовка до обіду. 12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону. 13.00 – 14.00 – Конкурс «Світ природи». 14.00 – Відправлення додому.
Понеділок, 13 червня 2016 р. Тема дня: День моди.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день. 9.30 – 11.00 – спортивна година 11.00 – 12.00 – підготовка до конкурсу-дефіле. 12.00 – 12.20 – підготовка до обіду. 12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону. 13.00 – 14.00 – Конкурс-дефіле «Мода сьогодення». 14.00 – Відправлення додому.
Вівторок, 14 червня 2016 р. Тема дня: День праці.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день. 9.30 – 11.00 – спортивна година 11.00 – 12.00 – прибирання території школи. 12.00 – 12.20 – підготовка до обіду. 12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 13.00 – прибирання місця дислокації загону. 13.00 – 14.00 – Година спілкування «Здоровий спосіб життя», заняття за інтересами. ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ "ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ" Мета. Спонукати учнів до аналізу способу життя свого та своєї родини, викликати бажання вести здоровий спосіб життя. І. Слово вихователя. Сьогоднішня загонова година —має бути вільне спілкування. Нікого з вас до неї не готували заздалегідь. Кожен може висловити свою думку, поставити запитання, дати пораду, поділитися досвідом. Тема розмови — здоровий спосіб життя. Хочеться почути від вас, як ви розумієте це, чи переконані у доцільності, більше того —у необхідності вести здоровий спосіб життя. Щоб не відхилятися від головної думки розмови, пропонуємо основні питання, на які ви повинні давати відповіді. У процесі розмови ви можете поставити запитання, які виникатимуть у вас. Основні питання записані на дошці зліва. Справа, на закритій частині дошки, записані відповіді. Але відкриємо ми їх тоді, коли ви дасте свої відповіді, висловите своє бачення. Відкривши, проаналізуємо, чого ви не врахували, на що не звернули уваги або чим можна доповнити те, що записано.
Вихователь. Як бачимо, більшість із вас правильно розуміє і сприймає суть здорового способу життя. Але, як виявляється, перешкодою цього є багато спокус. Людині потрібні і знання, і культура, і сила волі, щоб Протистояти їм. Тому слід пам’ятати очевидне: щастя, до якого всі ми прагнемо, неможливе без здоров'я, здоров'я неможливе без піклування про нього, а піклуватися потрібно вміти і хотіти. Треба знати, що для здоров'я корисне, а що шкідливе, що від Бога, а що від лукавого, який шлях веде до розквіту і гармонії сили та краси, а який — у прірву. Наостанок хочу дати вам декілька порад великого українця, всесвітньо відомого лікаря Миколи Амосова: 1. У більшості хвороб винна не природа, не суспільство, а сама людина. Найчастіше вона хворіє від лінощів і жадібності, але іноді й від не усвідомлення ціни здоров'я. 2. Не сподівайтеся на медицину. Вона непогано лікує деякі хвороби, але не може зробити людину здоровою. 3. Щоб не хворіти, потрібні власні зусилля, постійні Та значні. Замінити їх не можна нічим. Людина, на щастя, настільки досконала, що повернути здоров'я можна завжди» тільки необхідні зусилля повинні зростати з віком і поглибленням хвороб. 4. На жаль, здоров'я, як важлива мета, постає перед людиною, коли смерть стає близькою реальністю. Однак, людину зі слабким характером навіть смерть не може Надовго залякати. 5. Основними складниками здоров'я є фізичні навантаження, обмеження у харчуванні, загартування, час і вміння відпочити. І ще - щасливе життя! На жаль, без перших умов людина здоров'я не забезпечить. А якщо немає щастя в житті, то де знайти стимули для зусиль, щоб напружуватись і голодувати? На жаль! 6. Природа милостива: досить 20—30 хв. фізкультури у день, але такої, щоб задихнутися, спітніти і щоб діяльність пульсу збільшилася вдвічі. 7. Треба обмежувати себе в їжі. 8. Уміти розслаблятися — наука, але до неї потрібен ще характер. Якби він був! 9. У народі кажуть; що здоров'я — щастя вже само собою, а хвороба — нещастя. Чи варто битися за здоров'я? Подумайте!
14.00 – Відправлення додому.
Середа, 15 червня 2016 р. Тема дня: День кулінара.
8.00 – 8.30 – збір дітей, інструктаж з ТБ. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 14.00 – похід до лісу: - варимо кашу; - ігри на природі. 14.00 – Відправлення додому.
Четвер, 16 червня 2016 р. Тема дня: День моди.
8.00 – 8.30 – збір дітей. 8.30 – 8.40 – ранкова зарядка. 8.40 – 8.50 – лінійка. 8.50 – 9.00 – підготовка до сніданку. 9.00 – 9.10 – сніданок. 9.10 – 09.30 – відпочинок, розподіл доручень на день. 9.30 – 10.30 – спортивна година 10.30 – 12.00 – генеральне прибирання місця дислокації загону, ігри на повітрі. 12.00 – 12.20 – підготовка до обіду. 12.20 – 12.40 – обід. 12.40 – 13.00 – відпочинок. 13.00 – 14.00 – Свято «Вогник дружби». 14.00 – Відправлення додому.
| |||||
Переглядів: 363 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |