[ Викачати з сервера (6.04 Mb) ] | 19.04.2016, 12:45 |
Урок 1: «Історія як наука.Українські вчені -історики» Мета:
Тип уроку: комбінований з елементами інтерактивних технологій
Очікувані результати: учні зможуть визначати поняття, впізнавати наукові джерела, зробити перший крок до оцінювання історичних персоналій.
Хід уроку: точне розуміння сучасного. М.С. Грушевський.
Ознайомлення із загальними питаннями організації навчального процесу під час вивчення нового предмета.
Слайд 1. У цьому році ми розпочинаємо з вами вивчати новий предмет. Прочитайте, як він називається, і запишіть у зошити. У 5 класі ви дізнаєтесь лише про окремі, найголовніші події з історії України, але в наступних класах будете вивчати систематичний курс з історії нашої Батьківщини від давніх часів до сьогодення. Слайд 2. Сьогодні на уроці ми розглянемо питання, представлені на 2-му слайді. Прочитайте їх і скажіть, яке питання вас зацікавило найбільше і чому. (Відповіді учнів активізують їхню пізнавальну діяльність і готують до сприйняття нового матеріалу). Слайд 3.
Слайд 4.
Слайд 5. Історія вивчає та досліджує правдиві події минулого, які в своїй сукупності становлять історичні події.
2. Історія України-складова всесвітньої історії Слайд 6. За допомогою слайдів 6, 7 та 8 дайте відповіді на запитання:
Запишіть свої висновки та висновки ваших однокласників, які, на ваш погляд, є найбільш важливими та обґрунтованими. Слайд 9 Зверніть увагу на географічну карту України і виконайте завдання:
Нашу велику планету населяює багато народів, для яких вона є спільним домом. Кожен народ і країна, яку він населяє має свою власну історію. Зверніть увагу знов на карту.
Підручники, енциклопедії, історичні довідники – це те, що допомагає нам пізнати історію. Проте щоб все це написати, вченим - історикам треба провести важку роботу, оправювати велику кількість історичних документів, дослідити різноманітні знаряддя праці та побуту під час археологічних розкопок, уважно вивчити та систематизувати ці історичні знахідки. Саме завдяки роботі цих людей ми маємо сьогодні можливість вивчати минуле свого народу від давнини до сьогодення. Демонстрація портретів видатних істориків України (слайди 10 - 24); Самостійна робота учнів з історичним матеріалом підручника,
Слайд 25
Відповідаємо на запитання один за одним, щоб не розірвати ланцюжок.
Відповідаємо на запитання один за одним, щоб не розірвати ланцюжок.
| |
Переглядів: 387 | Завантажень: 4 | |
Всього коментарів: 0 | |