14.04.2016, 18:43 | |
МЕТА: знайомство з учнями та їх батьками, установка на творчу співпрацю з ними; виховувати у дітей шанобливе ставлення до школи, вчителів, батьків; стимулювати розвиток гуманних якостей; формувати прагнення до саморозвитку і самовдосконалення; виховувати дітей національно свідомими громадянами України. Учень: Осінь ніжно розпустила Фарби різних кольорів І ласкаво запросила Знов до школи школярів. Учениця: Линуть птичі зграї. Шелестять гаї. Школа відчиняє Двері нам свої. Учитель: Хвилюються мами, хвилюються тата, Хвилюються діти, а також і я. І це не звичайно, оскільки сьогодні У всіх нас з'явилась чудова, прекрасна, велика, сім'я. Добрий день, шановні діти, батьки, вчителі! Я дуже рада бачити всіх вас у цьому класі. Я відтепер класний керівник цих чудових дітей. Погодьтеся зі мною, що сьогодні всі ми почуваємо себе трохи незвично. І не даремно. Адже в цьому навчальному році багато чого змінилося: всі ми бачимо нові, приємні, радісні, але поки що малознайомі обличчя учнів, їх батьків, вчителів. Тому всім нам необхідно сьогодні познайомитись, щоб в наступні шкільні роки жити в мирі, злагоді, однією дружньою сім'єю.
Учитель: Слово надається голові батьківського комітету Соболенко Людмилі Григорівні. Голова батьківського комітету:Дорогі діти, батьки, шановні вчителі! Вітаємо вас із входинами у школу II ступеня, хай у вашій великій шкільній оселі буде мир і добро, примножуйте шкільні традиції. Будьте ласкавими, добрими й уважними. Учитель: На наше свято завітали гості. Слово надається директору школи Завада А.А. Учитель: На нашому святі присутня перша вчителька Шишацька Алла Валеріївна вона радіє разом з нами вашим першим здобуткам. Бо ви - частинки її учительської долі. Привітання першої вчительки Учитель: Для першоївчительки звучить пісня «Наша вчителька» Пісня «Наша вчителька» Учитель: За цей короткий період навчання у 5 класі діти познайомилися із вчителями, із школою мають уже деякі досягнення. Давайте побуваємо на уроках. Дізнаємося, що цікавого нас чекає у старшій школі. Звучить музика. Лунає дзвоник. На сцені три стільця. Виходять три учні. І учень: Дзвоник всім нам дав наказ До роботи швидше в клас. Дівчинка: Біля карти станем чемно- Хай мине час недаремно. 2 учень:Будем уважні й старанні всі- сядем рівненько на місця свої. Заходить вчителька з указкою. Учитель: Добрий день діти! Мене звати Галина Луківна. Знову шум! Це що за лихо? Неслухняні діти. На уроці ж треба тихо у школі сидіти. Мабуть, правила забули? Сидіть так, щоб ви почули, як муха літає. Автор: Вмить настала тиша в класі, тихо кожен слуха. І тут вирвалось в Артема… Учень: Ну, а де ж та муха? Автор: На уроці мови Ніна Василівна питає Влада... Учитель: А скажи тепер мені, як буде у множині іменник «людина»? Учень: А це слово у множині «люди» Учитель: Бачу, знаєш мову, мудрий ти хлопчина! А як буде у множині іменник «дитина» Учень: Як таке не знати? Це ж буде «близнята» Лунає музика, діти йдуть зі сцени. Учитель: Завітаймо на урок математики до Надії Іванівни. Автор: Викликає Надія Іванівна Радіка до дошки. Учитель: Скільки буде десять поділити на три ? Автор: Розв’язати він не може, звісно, знітився, мовчить... Учитель: Так не гоже! прості дроби треба вчить. Хай картоплі є десяток, Розділи на трьох дівчаток. То по скільки припаде? Радік: Зайвий клопіт, І на що мені це знать? Я зварю їм цю картоплю, Потовчу, - і хай їдять. Учитель: Відтепер ви, учні, почали штурмувати IIступінь освіти. І сьогодні, при батьках ви будете посвячені в 5-класники. Та для того, щоб стати 5-класниками вам необхідно успішно здолати декілька перепон. Перепона № 1 Першою перепоною для вас буде невеличка розповідь про себе: Пісня «Дружний клас» 1-й учень: Ще зовсім недавно малих нас Вели мами в перший клас. Радісно всі посміхались. Тоді першачками ми називались. 2-й учень: Вчительку першу свою ми тільки знали Всіх інших вчителів для нас не існувало Та стали ми дорослими – роки то минають, А за наші парти інші малюки сідають. 3-й учень: Місця старшокласників тепер ми займаємо, Нового класного керівника сьогодні зустрічаємо. Так, час прийшов, повинно було це статись – П'ятикласниками будемо тепер ми називатись. 4-й учень: У нас багато мрій, надій і сподівань. Чудово що живем ми у країні Знань. Ми сильні та завзяті і всім вам обіцяємо – Сьогодні перепони обов'язково всі здолаємо! Учитель: Так! Першу перепону ви успішно здолали. Любі учні! Ви народилися в незалежній Україні. Саме від вас залежить її подальша доля. Якщо ми будемо любити свою Батьківщину, наполегливо працювати, вірити у краще майбутнє, то обов'язково здолаємо усі негаразди. Перепона № 2 Щоб подолати Перепону № 2, треба відповісти на запитання, пов'язані з нашою Батьківщиною – Україною. Якщо деякі запитання виявляться складними, тоді нам допоможуть дорогі батьки, адже їм хочеться, щоб діти стали п'ятикласниками. 1. В якій частині світу знаходиться Україна? 2. Назвіть найбільшу річку України. 3. Якими морями омивається Україна? 4. Назвіть країн-сусідів України. 5. Які гори розташовані в Україні? 6. Назвіть український національний Герб. 7. Хто автор слів Гімну України? 8. Якого кольору державний прапор України? 9. Яка назва Гімну України? 10. В якому році Україна стала незалежною? 11. Назвіть дату (число і місяць), коли Україна святкує День Незалежності. 12. Назвіть національні символи України. Молодці!Я дуже щаслива з того, що у мене з'явились такі хороші, завзяті, розумні учні. Я помічаю зацікавлені погляди батьків, яким не байдужі їхні діти і радію цьому. Я гадаю, що ми будемо жити однією дружньою родиною, будемо разом вболівати і виховувати наших дітей. Психологи стверджують, якщо сім'я зацікавлена у вихованні особистості дітей, то сили школи потроюються. Я впевнена, що на кожні батьківські збори буде збиратися така ж кількість батьків, які відкладуть свої справи, щоб поцікавитись про своїх дітей. Шановні батьки! Заходьте до школи, коли в цьому виникне щонайменша потреба, не соромтесь. Гак повинно бути, адже школа – другий дім ваших дітей. 1-й учень: Хай не знають втоми ваші руки, В серце не закрадеться печаль! Хай шанують діти, поважають люди. Щастя і здоров'я линуть через край! 2-й учень: Бажаємо здоров'я міцного, хліба запашного. Щастя в житті, достатку у домі. Від сонця – тепла, від людей – добра, І не знати ні горя, ні втоми. Перепона № З Перепону № 3 учні здолають також разом зі своїми вірними помічниками-батьками. Перевіримо, наскільки діти і батьки знають один одного. Питання задається одному з батьків, а його дитина пише відповідь. 1. Улюблений предмет. 2. Улюблена страва. 3. Найближча подруга чи друг. 4. Яку оцінку мав по закінченню 4-го класу з математики. 5. Улюблена група. 6. Улюблений виконавець ваших батьків. Чудово! Я бачу, що батьки і діти в курсі справ один одного. Бажаю, щоб так було надалі! Перевіримо це потім, в 11 класі. Перепона № 4 Своїх майбутніх педагогів ви бачили лише в обличчя. Тому оголошую Перепону № 4. За словесним портретом відгадайте вчителів, які викладають у вас предмети. Портрет № 1.Чоловік. Рухливий. Надає перевагу спортивному одягу. Улюблений вид спорту – футбол. (Петро Іванович) Портрет № 2. На вид сувора жінка. Полюбляє точність. Класний керівник. Її кабінет знаходиться на ІІ поверсі неподалік учительської. (Надія Іванівна) Портрет № 3.Молода, красива, гарно одягається. Весела і заклопотана, керує всіма в школі.(Алла Андріївна) Портрет № 4. Чоловік. Не високого зросту. В нього – золоті руки. Він вміє все – і комп’ютер полагодити, і стільця змайструвати, і про здоров’я все на світі знає. Дуже любить дітей і їх веселий сміх. (Іван Володимирович) Портрет № 5. Не високого зросту жінка. Вимоглива, дуже любить рідну мову і змушує всіх охайно писати. (Ніна Василівна) Перепона № 5. Я бачу, що мої майбутні вихованці дуже розумні та дотепні. Тому без зусиль відгадають загадки. 1. Коли він потрібен, його викидають, а коли ні – підіймають. (Якір) 2. Де на Землі найдовша доба? (Скрізь однакова). 3. Назвіть вічнозелене дерево. (Ялина). 4. Яких камінців не буває в морі. (Сухих). 5. Що важче: молоко чи сметана? (Молоко). 6. Язика не має, а науки навчає (Книжка). 7. Чорні, криві,від роду німі, А стануть у ряд - враз заговорять. (Літери). 8. Чорний Іван, дерев'яний каптан; Де носом проведе, там помітку кладе. (Олівець). Дуже добре ! Я і не сумнівалась, що ви з легкістю здолаєте цю перепону. Перепона № 6 Тому наступна Перепона № 6 буде дещо складнішою. Пропоную невелику шкільну вікторину на знання шкільних хитрощів. 1. Скільки вікон у нашому класі? (2). 2. Яке ім'я найпоширеніше серед вчителів? (Валентина) 3. Скільки сходинок треба здолати, щоб потрапити на 2-й поверх? (____). 4. Назвіть ім'я, прізвище та по-батькові вашого класного керівника? 5. Які за рахунком двері нашого кабінету на 2-му поверсі, починаючи від бібліотеки? (3). 6. Як звати вчителя німецької мови? (Світлана Миколаївна) 8. До якого класу включно викладається малювання? (До 7 кл.) Переможцям вручаються медалі „Знатоки шкільних хитрощів". Перепона № 7. Сьогодні ми багато дізнались один про одного. А чи пізнаємо ми один одного іззав'язаними очима: 1. Один з батьків - 5 учнів. 2. Учень - батьки. 3. Вчитель - учні. 4. Учень-вчителі. Перепона № 8. А зараз, любі діти, я хочу знати з якими намірами і бажаннями ви прийшли до мене в клас. І якщо вони співпадуть, то вважайте, що і останню перепону ви здолали. На питання відповідайте дружньо, хором «Так» чи «Ні». 1. Чи бажаєте ви, щоб наш клас був найдружнішим у цій школі? 2. Чи бажаєте ви дуже гарно вчитися? 3. Чи маєте ви наміри кожного дня сваритися, битися, одержувати двійки? 4. Чи бажаєте ви бути найактивнішим класом і отримувати у конкурсах перші місця ? 5. Чи хочете ви слухатись класного керівника та всіх інших вчителів? 6. Чи хочите ви весь час порушувати дисціпліну і не слухати вчителя? 7. Чи бажаєте ви бути найдисциплінованішими? 8. Чи згодні ви з девізом „Один за всіх і всі за одного"? 9. Чи бажаєте ви бути хорошими і слухняними дітьми своїх батьків? 10. Чи мрієте ви, щоб всі казали про нас: «Оце так клас!»? Я впевнена, що завдяки такому ентузіазму наші мрії і бажання обов'язково здійсняться! В нашому класі дивовижні, незвичайні, чудові діти. Тому пропоную створити «Книгу рекордів класу», де ми будемо демонструвати найкращі якості наших учнів, неординарних випадків, показ найвищих досягнень і рекордів в шкільному житті. Оголошуються номінації: «Ходяча дванадцятка» – за найбільшу кількість «12 балів» в класному журналі; «Завзятий відвідувач» – за найменшу кількість пропусків занять; «Найдисциплінованіший» – за найменшу кількість зауважень у щоденнику, або їх відсутність; «Чистюля» – за найвищу середню оцінку за чергування в класі протягом року; «Найпрудкіший» – за результатами шкільного кросу; інші номінації ви можете запропонувати самі. Отже, ви добре здолали всі перепони, довели, що ви гідні носити звання п'ятикласника. Ви стаєте на сходинку IIступеня освіти. Тому прошу вас підвестися і дати урочисту клятву, після якої вас дійсно можна буде вважати п'ятикласниками. 1-й учень. Однокласники, станьте струнко! Клятви слова промовляйте лунко! 2-й учень. Клянемося, що знанням будем сили віддавати. Щоб гідними людьми України-неньки стати! Всі: Клянемося! 3-й учень: Будемо вчитись ми на «відмінно» – Вашим випускникам прийшла достойна зміна. Свою школу ми дуже любимо її добре ім'я і честь, клянемося, що не загубимо! Всі: Клянемося! 4-й учень: Давайте у мирі та злагоді жити. Друзями, батьками, вчителями дорожити! Клянемося ми, і повторимо не раз. Що ледарям й нахабам не місце серед нас! 5-й учень: Ми вам обіцяємо завжди Жити по законам доброти. Ми дуже пишаємось. Що п'ятикласниками тепер називаємось! Класний керівник і присутні вчителі вручають всім учням бейджики з надписом „П’ятикласник". Учитель: Ми вдячні вам, хто завітав на наше свято. І хочу від щирого серця побажати – Хай зіллються воєдино Діти, школа, батьки, як одна родина! Ми не підвладні часу - він швидко спливає – Я з радістю нових дітей зустрічаю. А серце від думки завмирає, Що життя прекрасне і воно триває!
| |
Переглядів: 555 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |