12.04.2016, 11:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відділ освіти Зачепилівської районної державної адміністрації
Новомажарівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Зачепилівської районної ради Харківської області
План роботи класного керівника з колективом 6 класу на 2015/2016 навчальний рік
Учитель історії, класний керівник першої кваліфікаційної категорії, Устименко Ірина Сергіївна
«Погоджено» Заступник директора з виховної роботи школи ________________Н.Я.Дяченко (підпис особи) 29.08.2015
Нове Мажарове 2015
І. АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА І семестр 2015-2016 навчальний рік
Протягом І семестру 2015/2016 навчального року виховна робота проводилася згідно плану. Зустрівшись після літніх канікул, ми поділилися враженнями від відпочинку, провели перший урок на тему «Ми – єдина нація», обрали актив класу, розподілили доручення, обговорили план роботи та поновили класний куточок. Вже наступного тижня перед шестикласниками відкрилися двері творчої майстерні повара Вкусняшкіна. Тут діти познайомилися з італійською кухнею та стали учасниками майстер-класу з приготування піци. Не забули і про братську могилу в селі Ульянівка, біля якої несемо шефство. Маслак Соня організувала учнів, які живуть в селі Ульянівка, і разом з ними прибрала територію могили, а виступ до Дня визволення села показали в школі. 30 вересня стали учасниками археологічних розкопок могильника Черняхівської археологічної культури, що поблизу селища Зачепилівка. Цієї події ждали найбільше і залишилися від неї в захваті. Навіть статтю в районній газеті друкували про свої враження. У листопаді провели тренінг «Навчання – потреба, обов’язок чи даремна трата часу?» та інформаційно-ілюстративну бесіду «Ти знаєш Харків? Покажи його іншим!». Брали активну участь у загальношкільних заходах та конкурсах. На святі до Дня учителя виконували дві пісні та дві сценки. Хлопці стали учасниками змагань до Дня партизанської слави та Дня захисника України. Всім класом взяли участь в шкільній акції «Молодь за здоровий спосіб життя». Для участі в ній ми підготували плакат та газету. Наша газета була передана в районний БДЮТ. Брали участь в святі урожаю та зустрічі з воїнами АТО. До Дня Захисника України дівчатка готували вітання хлопчикам. До Дня святого Миколая та Дня пам’яті жертв голодомору переглянули та обговорили тематичні відеофільми. Протягом семестру проведено ряд тематичних бесід та класних годин: «Наркоманія – соціальне зло», «Ми будем довго пам’ятати і вам забути не дамо. Партизанський рух на Україні», «Геть паління!!!», «Я маю право на ім’я», «Захист дітей від насильства», «СНІДу – НІ!» та інші. То ж слід зазначити, що план виховної роботи на І семестр виконано повністю. Протягом семестру проводилися різні заходи, що включали всі напрямки ціннісних орієнтирів виховання. Щочверті підводили підсумки роботи активу.
ІІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Основною метою виховання є створення такого середовища, в якому діти мають самовиражатися, навчитися доброти та людяності, розвивати власні здібності, формуватися як свідомі громадяни, патріоти і професіонали. Тому всю виховну роботу проводити в рамках Всеукраїнського руху учнівської молоді «Моя Батьківщина - Україна» та спрямувати на виконання:
Враховуючи виховну тему над якою працює школа («Виховання особистості учня шляхом формування компетентностей здорового способу життя»), а також проблему над якою я працюю як класний керівник «Виховання громадянськості учнів» у виховній роботі слід виділити такі основні завдання:
ІІІ. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
У 6 класі навчається 7 учнів, з них 2 дівчинки і 7 хлопчиків. Шестеро учнів 2004 року народження, а 1 – 2003 року народження. За результатами навчальних досягнень учнів в І семестрі жоден учень не закінчив семестр на високому рівні. Але слід зазначити, що Маслак Софія та Соболенко Інна близькі до високого рівня. Вони отримали оцінки достатнього рівня з математики, всі ж інші оцінки у дівчаток високого рівня. За результатами семестрового оцінювання за І семестр 6 класу можна стверджувати, що у деяких учнів є проблеми при вивченні таких предметів, як німецька мова, математика та українська мова. Так Дебелий Радион має оцінки середнього рівня лише з математики та української мови, інші ж оцінки – достатнього та високого рівня. Коваль Вадим погіршив свої показники. Закінчивши п’ятий клас на високому рівні, у І семестрі він має чотири оцінки достатнього рівня, а саме з математики, німецької мови, інформатики та основ здоров’я. Якщо проаналізувати динаміку успішності протягом 5 класу та І семестру 6 класу, то можна чітко побачити стабільність і навіть певне покращення рівня навчальних досягнень у Маслак Софії, Дебелого Радіона та Передерія Давида. У громадському та культурно-масовому житті класу і школи беруть активну участь всі учні класу. Дисципліна під час уроків і позаурочний час на досить високому рівні. Систематичних порушників немає. Є певні проблеми з поведінкою у Прихідька Артема. Хлопчик дуже емоційний, нетерплячий, часто провокує конфлікти з однокласниками. З учнем проводилися індивідуальні бесіди, до школи викликалися батьки. Проте певних зрушень поки що не спостерігається. Прогулювання уроків серед учнів класу не траплялося. Матеріальне становище у більшості дітей середнього рівня. Всі діти виховуються в сім’ях де панує взаєморозуміння, мир і злагода. У класі багато обдарованих і талановитих дітей. Зокрема Маслак Софія постійна учасниця самодіяльності СБК, а Соболенко Інна відвідує танцювальний гурток і неодноразово була учасницею Всеукраїнських танцювальних конкурсів у складі танцювального колективу гуртка. Також Софія посіла І місце на районному етапі мовного конкурсу ім. Т.Г. Шевченка. Прекрасні акторські здібності мають Валенко Владислав, Передерій Давид та Дебелий Радіон. Клас завжди легко можна налаштувати на будь-яку справу, учні старанно виконують вказівки та доручення, як класного керівника так і вчителів. У колективних справах учні проявляють чітку організованість і згуртованість. Клас дружній, згуртований. Учні підтримують одне-одного, завжди готові прийти на допомогу товаришам. У класі є два чітко виражених лідери – це Соболенко Інна та Прихідько Артем. Такий учень, як Передерій Давид іноді ізольовує себе від спілкування з однокласниками. А от повністю ізольованих учнів немає. Психологічний клімат у класі стабільний, частота ділових і міжособистісних конфліктів невисока. Батьківський комітет класу активно налаштований на співпрацю з класним керівником, шкільним батьківським комітетом та адміністрацією школи. Всі батьки цікавляться навчанням та поведінкою своїх дітей. Результати даної і подальшої співпраці будуть спрямовані на формування і розвиток особистості кожного учня зокрема і цілого колективу 6 класу, на усунення тимчасових проблемних моментів.
IV.Основні справи класного колективу
V. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З УЧНЯМИ
VІ. РОБОТА З БАТЬКАМИ
VІІ. РОБОТА З УЧИТЕЛЯМИ-ПРЕДМЕТНИКАМИ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 505 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |