Проблема: «Формування життєвих компетентностей учнів на уроках природознавства через діяльнісний підхід у навчанні.»

Основні напрямки роботи РМО вчителів природознавства:

 

· вивчення та аналіз основних нормативних документів у галузі освіти, навчальних програм, підручників, посібників, методичних рекомендацій, педагогічної періодичної преси;

· створення організаційних умов та надання практичної допомоги вчителям природознавства для безперервного фахового вдосконалення, підвищення професійної компетентності та створення позитивного педагогічного іміджу;

· трансформування наукових ідей у практику діяльності учителів;

· залучення педагогів до експериментальної та науково-дослідної роботи у галузі впровадження нових освітніх методик і технологій навчання та виховання;

· створення педагогічних умов соціалізації молодих фахівців;

· проведення експертного оцінювання якості та результативності навчально-виховної роботи учителів природознавства відповідно до державних освітніх та освітньо-кваліфікаційних стандартів, планів, програм;

· вивчення рівня навчальних досягнень і компетентності учнів природознавства у загальноосвітніх закладах відповідно до державних вимог та виявлення труднощів в опануванні навчальним матеріалом;

· організація заходів по роботі з талановитою учнівською молоддю;

· проведення інформаційно-просвітницької роботи шляхом створення інформаційної мережі, каталогів, картотек, банків педагогічної інформації, випуск методичного вісника тощо.

 

Завдання МО на 2018–2019 н. р.:

· забезпечити реалізацію вчителями змісту та вимог нового Державного стандарту повної загальної середньої освіти, нової навчальної програми з природознавства;

· вивчити психолого-педагогічні основи діяльнісного підходу до навчання та виховання, ознайомитися з педагогічним досвідом побудови навчально-виховного процесу на основі діяльнісного підходу;

· організувати обмін кращим досвідом організації навчально-виховного процесу з природознавства в межах РМО шляхом взаємовідвідування уроків та позакласних заходів, презентацій досвіду на засіданнях РМО тощо;

· продовжити роботу з обдарованими дітьми, розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької роботи.


План роботи МО на 2018 – 2019 навчальний рік

 

№п/п

Тема засідання

Термін виконання

Виконавці

Засідання 1.

Природнича освіта в 2018– 2019 навчальному році. Актуальні проблеми в організації навчально – виховного процесу в новому навчальному році

1.

 

2.

 

 

 

3.

Про обговорення та затвердження плану МО на 2017/ 2018 н.р.

Про вивчення рекомендацій МОН України щодо організації навчання й виховання на уроках природознавства.

Про формування ключових і предметних компетентностей учнів в умовах НУШ – новий підхід до звичайних форм роботи педагогів

 

 

 

 

 

Серпень 2018

 

 

 

 

Ляшенко В.І., методиск МК

Устименко І.С., керівник РМО

Робота між засіданнями.

1. Оформлення навчальних кабінетів;

2. Розробка уроків з використанням інтерактивних технологій.

3. Участь в районних та обласних екологічних конкурсах, природоохоронних та трудових акціях.

8. Вивчення педагогічного досвіду.

Засідання 2.

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках природознавства шляхом використання інтерактивних методів навчання.

1.

 

 

 

2.

 

 

3.

 

 

 

4.

 

Про доцільність та ефективність використання інтерактивних методів навчання.

 

Про обмін досвідом з питання вдосконалення методів навчання.

 

Про розвиток експериментальних вмінь і дослідницьких навичок учнів на уроках природознавства.

 

Огляд виставки методичних розробок, дидактичного і роздаткового матеріалів вчителів.

 

 

 

 

 

Січень 2019

 

 

Ляшенко В.І., методиск МК

Устименко І.С., керівник РМО

 

Бакало Л.Г., учитель Руновщинської ЗОШ І – ІІІ ст.

Устименко І.С., керівник РМО

Робота між засіданнями.

1. Вивчення перспективного педагогічного досвіду;

2. Самоосвітня робота вчителів;

3. Опрацювання статей із фахових журналів, газет, присвячених темі «Сучасний урок».

Засідання 3.

Творчий підхід до роботи з обдарованими дітьми

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

Про роботу з обдарованими дітьми. Розвиток інтересу школярів до вивчення природничих наук.

 

Про роль позаурочних форм організації навчання у системі роботи з обдарованими учнями.

 

Різне

 

 

 

 

 

Березень

2019

Ляшенко В.І., методиск МК

Устименко І.С., керівник РМО

Робота між засіданнями.

1. Самоосвітня робота вчителів;

2. Вивчення педагогічного досвіду.

Засідання 4.

Шляхи удосконалення фахової компетенції вчителя.

 

1.

 

 

2.

 

3.

 

 

4.

 

 

Про пыдсумки роботи МО за навчальний рік.

 

Про роль навчального кабінету.

 

Про оновлення змісту і форм роботи вчителя в контексті модернізації освіти.

Про творчий портрет вчителя (ознайомлення з досвідом роботи вчителя Споришевої О.І.)

 

 

 

 

 

Квітень 2019

Ляшенко В.І., методиск МК

Устименко І.С., керівник РМО

 

 

 

 

Споришева О.І., вчитель Зінківщинської ЗОШ І – ІІІ ст.

Робота між засіданнями.

1. Вивчення педагогічного досвіду;

2. Самоосвітня робота вчителів.